Bukefalos 28 år!

Jag har skaffat marsvin! *bilder*

gul_zebra

Trådstartare
Ja, ni ser rubriken x) Satt på blocket och fick syn på två hanar och mja, nu är de mina ^^ Inte riktigt det jag hade tänkt men det duger det med! :D

Filip och Nisse heter de, Filip är sheltien, 1,5 år och Nisse är peruanen, 8 månader :)

DSC033351.jpg


DSC033371.jpg


DSC033391.jpg


DSC033421.jpg


DSC033441.jpg


Lite skygga är de, såldes för att dottern i familjen tröttnat så de har inte blivit så ompysslade. Men det ska vi råda bot på för jag har minsann laddat upp med massa god gurka, morot, sallad, babyspenat... Vilket marsvin faller inte för det liksom :D
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

grattis
om dem bara vore lite tystare
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Neeeeej, det är ju ljudet som är det allra goaste med marsvin :love:

Aww, nu kurrar de :love:
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Söta :) Fy vad jag saknar mitt marsvin. Världens goaste, han dog tyvärr för ca ett år sedan orsaken vet vi inte. Kan vara ålder men han var ändå inte såå gammal. Han var ca 5-6 år.
Vi var ute på promenad dagen innan pigg och glad var han men sedan på morgonen då jag kom in så var han död.
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Vad kul för dig! marsvin är så härliga :)
Sheltien va ju helt underbar :love:
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Ohyes! Om du bara visste vad jag har saknat marsvin, har varit utan alldeles för länge :love:
Har fått klappa lite på Ulf nyss (sheltien kallar jag för Ulf, peruanen kallar jag för Kenneth. Filip och Nisse är så fult :D) och han kuttrade och ååååh, jag är i himmelriket! :love:
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Jag borde inte läst den här tråden, nu blev jag sjukt sugen på fler marsvin :d Lycka till med dem, marsvin är underbara djur :love:
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Åååh, jag såg de för ett tag sedan. Det kliade ordentligt i fingrarna då.

Urmysiga! :love: :love:
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Så söta! :love:

Är det ok om jag tar bilen och kommer och hämtar dem om 1½ timme? :angel:
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Tur för dig att det är pojkar annars hade det funnits plats för fler i min megabur. :angel:
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Åh så söta våran dotter har marsvin hon också men det är jag som är mat tanten. Är så mysigt när dom kuttrar och pipper så fort dom får syn på en!:love:
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Fick inte låna bilden av pappa, men annars hade jag kommit! De finns ju trots allt kvar än.. :devil:
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Kruxet är väl mest bara att du inte vet var min brevlåda bor! :p
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Men åh! :p

Bilen skulle det ju stå :o

Är det okej om jag kommer i helgen? :angel:
 

Liknande trådar

Däggdjur Efter velat köpa mig två honor på väldigt länge men aldrig kommit till saken. Så hittade jag en lite 2årig grabb på blocket! Dottern...
2
Svar
23
· Visningar
3 174

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp