Bukefalos 28 år!

Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Välkommen till "gris-träsket"! :D
Man fastnar här väldigt lätt, jag började med 2 marsvin i mitten av december och på lördag hämtar jag mitt fjärde. ;)

:eek: Säg inte så. Jag har ju tre hästar (varav två ska betäckas i sommar), tre hundar och två katter att ta hand om också!
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Bläh på dig ;), har redan fått för många svar på min omplaceringsannons :(. Som tur är har de flesta varit för långt här i från - konstigt när man skriver "Lund" i annonsen att Stockholmare svarar :confused:.
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Du kommer hamna som mig och så småningom ha så stort intresse att du skaffar renrasigt. ;)
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Hmm, är renrasig redan (teddy, sträva som grannens otrimmade jack russel ;)), förra ägaren brydde sig bara inte om att köpa med stamtavlorna/betala för registrering eller hur det nu hänger ihop. De kommer från en uppfödare i Teckomatorp (?).
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Här kommer en lite omotiverad fråga:
:banana::banana::bump::bump:


Hur sätter man upp bilder här på buke? :confused:
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Du lägger upp dina bilder på t ex www.pixbox.se
Sen kopierar du länken du får till bilden (du får den när du öppnat bilden hos pixbox) och klistrar in den där du vill ha den i inlägget innanför taggarna

T ex vill jag lägga upp en bild skriver jag:
http://www.pixbox.se/blabla/bilden.jpg[IMG]

När du lägger upp hos pixbox står det bilden.jpg?0 då funkar inte bilden, men ta bort ?0 i länken så funkar det att se. :)

Hoppas du fattar hälften iaf. :p
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Äh vi började med två marsvin hösten 1998.
Två år senare hade vi 20+ :p

Och det trots andra djur
 
Sv: Jag har skaffat marsvin! *bilder*

Du lägger upp dina bilder på t ex www.pixbox.se
Sen kopierar du länken du får till bilden (du får den när du öppnat bilden hos pixbox) och klistrar in den där du vill ha den i inlägget innanför taggarna

T ex vill jag lägga upp en bild skriver jag:
http://www.pixbox.se/blabla/bilden.jpg[IMG]

När du lägger upp hos pixbox står det bilden.jpg?0 då funkar inte bilden, men ta bort ?0 i länken så funkar det att se. :)

Hoppas du fattar hälften iaf. :p[/QUOTE]


Tack för tipset! :cool: :bow:
 

Liknande trådar

Däggdjur Efter velat köpa mig två honor på väldigt länge men aldrig kommit till saken. Så hittade jag en lite 2årig grabb på blocket! Dottern...
2
Svar
23
· Visningar
3 174

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp