Bukefalos 28 år!

Jag kan inte ta bort mina trådar på forumet ...

R

Recole

Som rubriken lyder så kan jag inte ta bort inläggen, eller iaf vet jag inte HUR man gör det xD
Jag har försökt att leta , men hittar inget. Så snälla, hjälp mig?
Ni får mer än gärna ta bort alla tre trådar jag startat, eftersom jag tkr att de nu är onödiga =)

Mvh, Anna
 
Sv: Jag kan inte ta bort mina trådar på forumet ...

Man kan inte radera trådar eller inlägg. Man kan redigera dem och på så vis ta bort texten och skriva *raderat* eller nåt men endast inom typ 15 min från det att du postat den. Sen tillhör trådar och inlägg Bukefalos och det är bara moderatorer och Gunnar som kan ta bort det. Detta gör de oftast endast om man bryter mot forumregler men kanske även om nåt extraordinärt skäl gör att du behöver få bort tråden.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 468
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 798
Senast: Gunnar
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 364
Senast: Bison
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 056
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp