Jaha, en ledig dag och så vräker regnet ned

Sv: Jaha, en ledig dag och så vräker regnet ned

På vissa klubbar så finns ju de stooora konerna. De är himla bra. Man skulle nästan kunna ha ett par sådana :p Men jag tränar utan figuranter alls. Jag mäter upp ungefärliga avstånd innan och så sätter jag koner ett par meter ut istället där jag ska sända och där hon ska sakta ned. De får in avstånden i kroppen. De är ju väldans duktiga på det. Sen måste man så klart kolla av att de fixar "störningen".
 
Sv: Jaha, en ledig dag och så vräker regnet ned

Min hund vill så väldigt gärna dra fram till konerna pga lydnads-lydnaden. Fast man kanske kan norpa vägverkets bauta-koner från ngt vägbygge.... *s* Det kanske hon kan skilja på!
 
Sv: Jaha, en ledig dag och så vräker regnet ned

Preeecis de jag tänker på :p Ja de förstår jag att hon vill kasta sig emot. Jag funderar på att träna rutan med bara kinahattar, men mina har försvunnit. Jag vet att jag lånade ut dem och fick tillbaka dem, men sen försvann de :( Kostar iofs inte så många kronor att köpa. Funderar iaf på att beställa ett snyggt matchande tjänstetecken med namn på :p
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
671
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Min hund är världens snällaste och larvigaste, inte alls mig emot, men problemet kommer när hundägarna runt om där jag bor då tycker det...
2
Svar
39
· Visningar
2 841
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp