Bukefalos 28 år!

Jaha vad gör vi del LXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skyller min nuvarande natthunger på dig.
Med min sunkiga dygnsrytm så är detta kvällsmat för mig + att jag var dum nog att äta makaroner istället för att vänta på den helt underbara grytan jag hade i ugnen och jag kände att det var överkurs att äta gryta med potatis nu.
Jag har just smaskat klart .
 
Känner mest bara för att gråta.

Har så sjukt kort tid kvar och hjärnan funkar absolut ingenting. Har fått en hel natts sömn men gissar på att vad de nu är jag är allergisk på såg till att det var sjukt dålig sömn = hjärnan är alldeles mossig.

Kan andas bättre och har slutat nysa efter antihistamin tabletterna i alla fall :(

Har fått tillbaka kommentarer på mitt ena kapitel och det känns helt övermäktigt att lyckas åtgärda dem överhuvudtaget :(
 
Känner mest bara för att gråta.

Har så sjukt kort tid kvar och hjärnan funkar absolut ingenting. Har fått en hel natts sömn men gissar på att vad de nu är jag är allergisk på såg till att det var sjukt dålig sömn = hjärnan är alldeles mossig.

Kan andas bättre och har slutat nysa efter antihistamin tabletterna i alla fall :(

Har fått tillbaka kommentarer på mitt ena kapitel och det känns helt övermäktigt att lyckas åtgärda dem överhuvudtaget :(

*stor kram* Jag misstänker att de flesta doktorander får lite panik mot slutet men jag förstår att det är jobbigt :heart
 
Jag ljög,det visade sig när jag kom ut med hundarna att det regnar inte alls,det är snön som smälter i strida strömmar från taket. :up:
 
*stor kram* Jag misstänker att de flesta doktorander får lite panik mot slutet men jag förstår att det är jobbigt :heart

Panik eller stress skulle vara helt ok, men det går ju liksom framåt och jag är fortfarande i tid. Men hjärnan är så trött för att sömnen är så usel tt jag för det mesta inte ens lyckas skriva mina lösenord. Det tar tre eller fyra gånger för att lyckas med något som fingrarna har kunnat automatiskt.

Det hjälpte hemskt mycket med antihistaminerna ett tag men de verkar gå neråt i effekt :( I tillägg har jag ingenstans att bo från den 26:e för att boende policyn på universitets boenden är helt sjukt (jag hade blivit tvingad att betala hyra till Maj om jag ville bo kvar tills slutet av Januari - flexibilitet när man ska ge boende till massvis av elever där de flestas inlämnings period inte är överens med själva terminerna finns inte på kartan och jag har inte energi att bråka).
 
Sovit i 7 timmar! Rekord sen förra vintern typ. Det går framåt!
Dock inte utvilad, så kallad falsk sömn som bara lurar en :meh:
Dags att skicka första barnet till skolan.
 
Försökte gå till poolen och jobba istället (utomhus och det är lugnt), precis när jag faktist lyckats börja kunna koncentrera mig så börjar personalen kolla på filmer på högsta ljudnivå :cry::( Jag satt alltså så långt bort jag kan komma från personen innan solskydds taket tar slut men det störde enormt ändå. Försökte ha på klassisk musik i hörlurarna för att dränka ljudet men det blev ju så högt att det blev ännu värre och jag hörde ändå igenom.

Är det ok att skicka ett e-mail till dem att be personalen att använda hörlurar i fortsättningen? (det är fler av dem som håller på så här. Just idag är det inte rätt läge att säga till heller, jag hade blivit arg).

Kom hem och de håller på och borrar och slår i väggarna någonstans, har tryckt i öronpropparna som har lugnat ner mig lite :(
 
Känner mig seg idag. Hade lätt kunnat sova en timme till.
Men men, nu är det dags för näst sista dagen med utbildning. Sen ska jag lärt mig ett och annat är tanken. Det känns som det mesta har gått rakt igenom men nåt har säkert fastnat. Hoppas jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
8 251
Senast: bollen__
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 779
Senast: Marita73
·
Svar
1 534
· Visningar
82 429
Senast: Barret
·
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
660
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp