Trosors tvättningsfrekvens

Hur ofta byter du trosor/kalsonger

  • Dagligen

    Röster: 199 80,9%
  • Flera gånger dagligen

    Röster: 18 7,3%
  • Varannan dag

    Röster: 25 10,2%
  • Mer sällan än varannan dag

    Röster: 4 1,6%

  • Antal omröstningsdeltagare
    246
Jag tar på mig nya varje morgon. Sover oftast utan, men annars byter jag bara. Ibland kan det bli fler gånger per dag, utifall jag tränar eller duschar mitt på dagen.
 
Tvätta trosor gör jag typ en gång i veckan.
Byter trosor två gånger om dagen. Det beror på att jag har någon fix idé om att vissa trosor är "ute i allmänheten-trosor" och vissa är "hemma och sovtrosor" :p
 
Sover utan och går ganska ofta utan också om det inte är något särskilt, så det varierar lite hit och dit... men jag tar förstås rena på mig när de åker på. :D
 
Byter oftast innan sängdags när jag tar på mig nattlinne och sen på morgonen.

Ibland byter jag även om jag kommer hem från jobb och tar på mig hemmakläder.

Andra kläder är jag mer sällan med att byta, luftar hellre dem och drar på mig dem igen.
 
Byter varje morgon när jag klär på mig. Kan bli ytterligare ett byte om jag blivit väldigt svettig och/eller blöt i samband med ridning/träning (rider alltid utomhus så ösregnar det har det hänt att det gått igenom exakt vartenda klädlager). Då tycker jag även hästlukten från ridbyxorna sätter sig mer i trosorna än om ridbyxorna är torra.

Byter strumpor så gott som dagligen också. Har jag bara varit hemma och inte ridit/gått i skor hela dagen kan de få hänga med en dag till, men då är det oftast för att jag heller inte duschar efter en sån innedag. Byter alltid strumpor efter dusch.
 
Det beror ju på vad man gör, men minst varje dag. Sover helst inte i trosor, så tar nya varje morgon. Men om jag duschar då byter jag ju efter dusch så då blir det ju två gånger den dagen tex om man tränat.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
26 175
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 665
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Kanske dum fråga, men någon som vet om man kan det? Anledningen att jag frågar är för att jag haft en arbetsförmågebedömning hos dem...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: Sasse
·
  • Omröstning
Tjatter Mycket viktig att veta detta känner jag 😁 De smakar olika! Min favorit är orange, de smakar apelsin 🍊 Vilken är din favorit och...
2
Svar
27
· Visningar
1 816
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp