Jaha vad gör vi del LXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och njuter av min fyrbenta kompis underbart juliga outfit :laugh:

25008559_312325215927711_1903344645899812864_n.jpg
 
Jag sitter och njuter av min fyrbenta kompis underbart juliga outfit :laugh:

25008559_312325215927711_1903344645899812864_n.jpg

Jag kan ha köpt en stickad tröja med Rudolf på till min stackare. Den var lite för liten, alltså mest för kort. Så den sitter slimmad runt framdelen och sen slutar den där en kulmage skulle bulla ut. Och med min hunds fluffiga päls ser hon fantastiskt kulmagad ut med insjunken bröstkorg typ..
Ser ut som Sid i Ice age.
 
Jag kan ha köpt en stickad tröja med Rudolf på till min stackare. Den var lite för liten, alltså mest för kort. Så den sitter slimmad runt framdelen och sen slutar den där en kulmage skulle bulla ut. Och med min hunds fluffiga päls ser hon fantastiskt kulmagad ut med insjunken bröstkorg typ..
Ser ut som Sid i Ice age.

Denna donna är faktiskt ganska smärt, eller iallfall bara svagt spolformad ;) :rofl:
 
Njuter i London :love:
Den här stan är fantastisk! :heart
Jag brukar inte gilla storstäder, det är för rörigt, trångt och stressigt för mig. Men London älskar jag, trivs som fisken i vattnet här.
Hittade en uuunderbar tröja på Pridemark idag! Så mjuk, fin och mysig! Perfekt till jul :)
 
Har duschat precis. Och fy var jag fryser nu :arghh:
Var och tittade på en kabinett det skulle vara något!
Sen har jag bl.a. Köpt ett nytt element idag. Ska jag packa upp det redan nu eller sova först och ta det imorgon?
Tar nog det imorgon viktiga är att sovrummet har element. Köket är däremot iskallt då jag flyttade på det elementet till gästrummet när det var mycket folk. Känns bökigt att ta upp och ner element hela tiden.
Denna jag köpte står på hjul får se hur den funkar.
Jag har annars eldat varje morgon i köket nu när det varit minus ute. Skulle va rätt skönt att slippa den sysslan när jag inte är vidare morgonpigg :cool:
 
Jag kan ha köpt en stickad tröja med Rudolf på till min stackare. Den var lite för liten, alltså mest för kort. Så den sitter slimmad runt framdelen och sen slutar den där en kulmage skulle bulla ut. Och med min hunds fluffiga päls ser hon fantastiskt kulmagad ut med insjunken bröstkorg typ..
Ser ut som Sid i Ice age.

Åh, kan du inte ladda upp en bild? :love:
 
Har duschat precis. Och fy var jag fryser nu :arghh:
Var och tittade på en kabinett det skulle vara något!
Sen har jag bl.a. Köpt ett nytt element idag. Ska jag packa upp det redan nu eller sova först och ta det imorgon?
Tar nog det imorgon viktiga är att sovrummet har element. Köket är däremot iskallt då jag flyttade på det elementet till gästrummet när det var mycket folk. Känns bökigt att ta upp och ner element hela tiden.
Denna jag köpte står på hjul får se hur den funkar.
Jag har annars eldat varje morgon i köket nu när det varit minus ute. Skulle va rätt skönt att slippa den sysslan när jag inte är vidare morgonpigg :cool:
Packa upp nu,inget kul alls att komma ner i ett iskallt kök o börja med att tända i kaminen.

Dobbis som glömde slå på värmepumpen härom natten.
 
Njuter i London :love:
Den här stan är fantastisk! :heart
Jag brukar inte gilla storstäder, det är för rörigt, trångt och stressigt för mig. Men London älskar jag, trivs som fisken i vattnet här.
Hittade en uuunderbar tröja på Pridemark idag! Så mjuk, fin och mysig! Perfekt till jul :)

Jag är imponerad av alla som har tålamod att hänga inne i stan såhär års. Jag åkte in förra helgen, tröttnade på alla människor efter typ en halvtimme och åkte ut till förorten igen :p
 
Jag är imponerad av alla som har tålamod att hänga inne i stan såhär års. Jag åkte in förra helgen, tröttnade på alla människor efter typ en halvtimme och åkte ut till förorten igen :p

Jag bor "i stan" men skyr centralen och drottninggatan som pesten, året om! Nu i juletider speciellt mycket. I mitt kvarter är det nära till allt, men alltid lugnt.
 
Hoppas verkligen att min blockerade näsa och väldigt blöta nysningar sorteras ut av allergimedicinen (missade inte tabletten igår dock så borde inte ha en sån stark reaktion :confused:).
 
Jag är imponerad av alla som har tålamod att hänga inne i stan såhär års. Jag åkte in förra helgen, tröttnade på alla människor efter typ en halvtimme och åkte ut till förorten igen :p
Jag är vanligtvis likadan, åker jag in till Örebro tex har jag panik efter en kvart typ.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
8 054
Senast: bollen__
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 381
Senast: Marita73
·
Svar
949
· Visningar
50 553
  • Låst
Mat Vad bjuds det på och vad lagas det hos dig? Recepttips välkomna! (Återuppväcker de här trådarna och startar ny tråd då vgv-tråden...
Svar
4
· Visningar
639
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp