V

Vonkan85

Jag ska köpa en Jensen allroundsadel som har några år på nacken. Den är i fint skick förutom att det blivit lite ljusare vid stiglädrena och jag undrar vad ni tror att en sådan ligger på i värde ungefär?
Kan vara bra att veta så att jag inte betalar för mycket (inte för att jag tror det men...)

Jensens hemsida: http://www.jensensport.se/
 
Svårt att säga, jag har inte sett så många begagnade jensensadlar än.

Själv har jag en Jensen Amiral dressyrsadel som är tre år gammal och den blir bara bättre och skönare för varje dag som går! :)

Immer
 
Sitter och rider i en Jensen Amiral dressyr jag med och den är ruggigt skön och ligger jättefiont på hästen så jag är jättenöjd med dem! Kvalitetssadlar som håller vad jag tycker i alla fall!
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 354
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
355
Senast: liiinnea
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 332
Senast: Snubbelfot
·
Juridik & Ekonomi Jag har skrivit på kontrakt på en hyresrätt och ska nu sälja min bostadsrätt. Jag har två uppskjutna reavinstbeskattningar från tidigare...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 696
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp