Bukefalos 28 år!

Jobb efter...

Z

Zeroo

Vet att jag ställer en massa frågor här, men det är väl va buke är tillför? :P I alla fall så undrar jag om ni som gått BRS har fått jobb efter ni har gått klart där?! Och om ni fortfarande har jobb osv..
 
Sv: Jobb efter...

Jag gick på BRS 2006, o de gav mig jobb hos Barry Hills i Lambourn. där var jag kvar till i oktober när "praktikdelen" från BRS var färdig. då sa jag upp mig för o åka ut o resa.. men tänkte nu ta mig tillbaka in i galoppen.. :)
 
Sv: Jobb efter...

jag känner en tjej som fick jobb i nya zeeland efter brs.. stallet där jag haft min prakik i... vår hästmassörs syster fick jobb i australien.. =)
 

Liknande trådar

Fritid Det är nu klart att jag flyttar till Åland. Ska jobba i Kastelholm. Letar bostad och har ställt hunden i kö på hunddagis i Jomala. Nu...
Svar
4
· Visningar
651
Senast: Otherside
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 813
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 397
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 469
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp