Bukefalos 28 år!

Jobb efter...

Z

Zeroo

Vet att jag ställer en massa frågor här, men det är väl va buke är tillför? :P I alla fall så undrar jag om ni som gått BRS har fått jobb efter ni har gått klart där?! Och om ni fortfarande har jobb osv..
 
Sv: Jobb efter...

Jag gick på BRS 2006, o de gav mig jobb hos Barry Hills i Lambourn. där var jag kvar till i oktober när "praktikdelen" från BRS var färdig. då sa jag upp mig för o åka ut o resa.. men tänkte nu ta mig tillbaka in i galoppen.. :)
 
Sv: Jobb efter...

jag känner en tjej som fick jobb i nya zeeland efter brs.. stallet där jag haft min prakik i... vår hästmassörs syster fick jobb i australien.. =)
 

Liknande trådar

Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
492
Senast: astronaut
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
250
Skola & Jobb Finns det någon som jobbar på Assemblin? Eller vet om de har någon form av central larmcentral? Och var den i så fall ligger? De har ju...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: Cattis_E
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 881
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp