Jourtandläkare hur funkar det

Sonic76

Trådstartare
Med betalningen framför allt.
Största problemet är väl att jag har gamla tandläkareskulder som jag ska betala bort nästa år men hur gör jag nu?
Har verkligen inga pengar förrän den 28 och en rejäl infektion i en ficka skapad av en visdomstand (har haft infektion i den regelbundet i flera år).
Skulle behöva antibiotika och nåt bättre smärtstillande men ja.
 
problemet är väl att det inte alltid är IFO här som har jour.
Kan lika gärna vara Mellerud
De har ett samarbete
 
Får inte avbetalning men väl faktura, var ju akut i somras till folktandvården.
Är det nu "bara" visdomständerma så är det ju en undersökning enbart och utskrivning av antibiotika och smärtstillande.
Vilket jag ändå inte har råd att lösa ut förrän torsdag. Vilket jäkla elände
 
Fick inte tag i nån skjuts ner. Så jag får avvakta tills torsdag. HAr bara lyckats få UVI med pga att jag druckit dåligt.
Men samma där, har inte råd att gå till farbror doktorn förrän torsdag så.
 
Men så här kan du ju inte ha det. Imorgon, vardag, måste det väl gå att ordna något?

Inte lätt när man inte kan lösa ut medicinen.. Är de sjysta kanske de ger mig antibiotika tills torsdag men tvivlar.. Soc betalar inte det. De betalar enligt om man kan avbetala medicin vilket jag inte kan sen apoteket bytte till klarna och jag fick en avbetalning på 30 000 som skulle betalas direkt.
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 460
Senast: Nixehen
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Viva
·
  • Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 495
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 260

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp