Bukefalos 28 år!

Jul på Ridskolan (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, det måste ju varit svårt att hitta spionen :p Märks att inte @Myrten var deltagare, hon hade väl låtit bli att käka och sett till att vända Mammas mot den välsignade för att kunna vinna.

Vi trodde ärligt talat att Art var spionen!
När hon röstade på Q direkt efter dig och dessutom ursäktade sig med att hon egentligen velat rösta på mig var jag rätt säker på Art som spion. ;)
 
Tror det blev rätt nu... :crazy:

Tack alla för en jättekul lek! :)
Det är väldigt roliggt att höra folks funderingar när man sitter med facit :p

Och väldigt många är fantastiskt skickliga, som gissar rätt på roller fort och ser samband där jag inte hade sett nånting alls :p
 
Fast vi hade ju trollat Habina > Q eller tvärtom, och så hade det ju ändå röstats. Så då gällde det att övertyga spionen.

Jag velade om jag skulle sia dig, Art eller Q.

ja du fick ju svar av spionen att Ferrari var god - jag trodde att du skulle siat henne

Vi hade ju redan planerat för hennes hädangång för vi fattade ju att hon skulle skydda dig - men jag vågade faktiskt inte outa det - för vem annan än lyan skulle kunna veta? Typ
 
Tror det blev rätt nu... :crazy:

Tack alla för en jättekul lek! :)
Det är väldigt roliggt att höra folks funderingar när man sitter med facit :p

Och väldigt många är fantastiskt skickliga, som gissar rätt på roller fort och ser samband där jag inte hade sett nånting alls :p

Jag älskade cirkus svammel som slutade i den logiska slutsatsen att ferrari inte kommer att skydda sig själv, så vi borde käka henne. :love:
 
Vi trodde ärligt talat att Art var spionen!
När hon röstade på Q direkt efter dig och dessutom ursäktade sig med att hon egentligen velat rösta på mig var jag rätt säker på Art som spion. ;)
jag hade mammas som trolig spion spion sedan hon fått första spioninfon. Hade Niyama som trolig ängel då också- tyckte det var tydligt att mammas höll Niyama som god- men nojade lite över om de lurades - men eftersom dagarna gick och ingen protesterade så vågade jag lita på det
 
Vi trodde ärligt talat att Art var spionen!
När hon röstade på Q direkt efter dig och dessutom ursäktade sig med att hon egentligen velat rösta på mig var jag rätt säker på Art som spion. ;)
Jag förstod inte att du var siad förens någon skrev det långt senare :D
 
jag hade mammas som trolig spion spion sedan hon fått första spioninfon. Hade Niyama som trolig ängel då också- tyckte det var tydligt att mammas höll Niyama som god- men nojade lite över om de lurades - men eftersom dagarna gick och ingen protesterade så vågade jag lita på det
Även jag som inte hade så stor koll gissade på att Mammas var spionen. Hon hade så många som goda så hon borde ha vetat något
 
ja du fick ju svar av spionen att Ferrari var god - jag trodde att du skulle siat henne

Vi hade ju redan planerat för hennes hädangång för vi fattade ju att hon skulle skydda dig - men jag vågade faktiskt inte outa det - för vem annan än lyan skulle kunna veta? Typ

Du gjorde mig övertygad om att sia dig när du tjatade så om Habina :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp