Bukefalos 28 år!

Jul på Ridskolan (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
**Uppdatering**

Artline var lite orolig efter olyckan med smällaren, men nu var det iallafall hennes tur att rida. Tyvärr var den enda häst som var ledig gamla Penny, som tyckte att hoppning var det tråkigaste som finns, men Artline skulle ändå göra sitt bästa.
Hon hälsade på domaren och fattade galopp. Penny var seg men hoppade ändå motvilligt de första hindren. Rivning. Skit också. Artline la till spöt på Penny för att få henne att skärpa sig. Det var dumt, för Penny var en bestämd märr som minsann inte tänkte låta en ryttare bestämma bara sådär! Hon ignorerade spöt och gjorde en tvärnit framför nästa hinder. Artline däremot seglade prydligt över hindret och landade med en duns på andra sidan...
Moloket ledde hon ut den mycket nöjda gamla hästen från banan. Nästa gång skulle hon se till att få en ordentlig häst att rida!

Artline var lektionsryttare, bybo
Jag har faktiskt ramlat av en Penny vid hopping en gång. Men det var för hon överhoppade och hoppade mig ur sadel.
 
**Extrainsatt uppdatering!!**

Ulvarna har redan meddelat käk, vilket kommer lyckas (de har alltså lyckats välja spionen till käk), så då skulle det inför nästa lynch stå 1-1 och lotten skulle avgöra vilka som vann.

Därför tycker jag att det blir oavgjort mellan onda och goda!
 
Jag visste inte att hon var bybo. :banghead: :cry:

Men då måste du vara ulven Q. För inte kan mammas ha lurat mig fullständigt? :nailbiting:
alltså är Du god så är det bara det alternativet kvar men jag får inte ihop det att du skulle ha den rollen jag har haft mammas på? Så nej du MÅSTE vara ond!
 
**Extrainsatt uppdatering!!**

Ulvarna har redan meddelat käk, vilket kommer lyckas (de har alltså lyckats välja spionen till käk), så då skulle det inför nästa lynch stå 1-1 och lotten skulle avgöra vilka som vann.

Därför tycker jag att det blir oavgjort mellan onda och goda!
otippat. de hade nog koll på vilken som var vilken av oss kvarvarande goda - :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp