Bukefalos 28 år!

Julkalendern Selmas Saga 2016

Jag tycker den är mysig. Jag gillar att den handlar om jul och jag gillar miljön. Storyn kanske inte är en världssuccé men jag tycker ändå att den är trevlig.
 
Äsch, nu måste jag också in och kika, fast jag definitivt inte tillhör målgruppen om man får säga så :D

Hmm, jag kollar aldrig på svensk tv, uh, aldrig. Senast tror jag det var förra vinterns vinterstudio, eller nej, det stämmer inte, VM i fotboll kanske? Förstår varför den gillas av många men vet inte, är så ovan att det pratas svenska att det blir fel för mig.

*Går tillbaka till att kolla om sista avsnitten av GoT och X-Men Apocalypse*
 
Att hon säger "han" istället för "honom" må vara lite småirriterande.. Men när Trippelhatt säger att han hittat boken i en chiffonjé :eek::mad::meh: #kränktföremålsantikvarie!!
 
Ni tittar väl fortfarande? =) =) Jag gör och tycker fortfarande den är lika bra, en fullträff! Men så taskig Efraim är...

//r
 
Ni tittar väl fortfarande? =) =) Jag gör och tycker fortfarande den är lika bra, en fullträff! Men så taskig Efraim är...

//r
Köttbullar och makaroner. Som berömd veteskapsman kan man ju inte ha med sig nån barnunge som springer runt o stör på en sådan viktig expedition. Hur skulle det se ut om alla nobelpristagare hade ungar som rände runt i deras laboratorium och viktiga expeditioner O_o. Då hade det ju inte blivit några veteskapliga resultat och publikationer
 
Mina barn blev jätteupprörda igår när Selma inte fick följa med i skeppet.
De satt och hojtade för fullt i soffan :D Vi älskar kalendern allihop :up:
 
Mina barn blev jätteupprörda igår när Selma inte fick följa med i skeppet.
Men förstod dom inte att vetenskapsmän och expeditioner är viktiga saker som bla kostar mycket pengar och pressen på att prestera resultat som gör finansiärerna nöjda. Då ansåg ju Trippelhatt att det var nödvändigt att ställa av Selmas resväska och lura bort henne :D
 
Men förstod dom inte att vetenskapsmän och expeditioner är viktiga saker som bla kostar mycket pengar och pressen på att prestera resultat som gör finansiärerna nöjda. Då ansåg ju Trippelhatt att det var nödvändigt att ställa av Selmas resväska och lura bort henne :D
:D:rofl:
Min fyraåring utbrast "Men hallå! Nu blev ju flickan LEDSEN!" Sedan började han nästan gråta själv också hehe. 8 åringen nästan viskade "Mamma såg du?! Han lurades! :nailbiting: " :D
 
Jag o dottern gillar den!
Hon gillar att den är lite mystisk, speciellt tomtevättingen ;) och jag älskar Ulveson!
 
:D:rofl:
Min fyraåring utbrast "Men hallå! Nu blev ju flickan LEDSEN!" Sedan började han nästan gråta själv också hehe. 8 åringen nästan viskade "Mamma såg du?! Han lurades! :nailbiting: " :D
Han bara luras hela tiden. Han lurade även pigan Valborg och gjorde sambo som:laugh:. Så hur ska han klara sig undan detta O_o
 
Jag tycker den är helt fantastisk! Får väldigt mycket The Grinch vibbar (spelfilmen med Jim Carrey) av den. /26år och barnlös julfanatiker.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
814
Senast: Queen
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 041
Senast: lundsbo
·
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 613
Senast: nejlica
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 708

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp