Bukefalos 28 år!

Just nu är jag irriterad på... Del 4

Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

det är en hyundai elantra coupe -97! Först var det bränslepumpsbyte, nu har vi bytt tändstift och den går på typ 2 av 4... MEN nu har jag googlat "firing order" för min bil, så nu kanske den blir gladare!

Man är verkligen så himla handikappad utan bil, ser verkligen fram emot att få igång den här igen. Säkringarna tror jag är kollade... gör inte så himla mycket själv iom mitt superointresse, köper delar och googlar typ... :D
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

På att jag faktiskt ligger raklång i sängen och gråter som ett barn för att jag utvecklat känslor för en man jag absolut aldrig kan få. Skönt när man är sådär ledsen att det faktiskt gör fysiskt ont i bröstet.

Jag har ändrat mig från det jag skrev i just nu-tråden imorse, jag är INTE längre nöjd och allt har INTE längre gått som förväntat. Jag vill bara göra den gångna natten ogjord, för då skulle han fortfarande bara vara en ouppnåelig snygg och trevlig kollega på avstånd, och jag skulle fortfarande vara en obekymrad och känslokall lycklig individ som kunnat glädjas åt allt bra som skett idag.

Fy fan.
Mvh hulkar sönder och samman och är obv 14 år.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

*kl*

Sambon har somnat med sin laptop igång med nån jävla dokumentär - ashögt ljud dessutom.
Pricken över iet så gnisslar han tänder och typ smaskar.

Får jag slå han? Misshandel borde väl vara okej vid såna här lägen! :banghead::banghead:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Att körskolan tydligen bokat upp mig på två lektioner i morgon, fast jag bara bokade en. :cautious:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

På att folk inte kan vara på ett mejl på en gång!!! Eller åtminstone inom 2-3 dagar!!

/Otålig tjej
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

KL

BECAUSE KAN ALLT BARA SLUTA STRULA OCH BÖRJA FUNKA OCH JAG HAR INTE TID MED DET HÄR SÅ KAN DU DIN LILLA TELEFONJÄVEL BARA SYNKA TILL DATORN NÅGON GÅNG SÅ ATT JAG KAN GÖRA KLART MITT ARBETE FÖR DET MÅSTE IN IDAG OCH JAG HAR TAL PÅ LÖRDAG OCH OMTENTA OM TVÅ VECKOR OCH HEMTENTA OM EN VECKA OCH SEMINARIUM OM EN HALV VECKA OCH INTE EN ENDA LEDIG DAG FÖR ATT JAG HAR PRAKTIK OCH JAG FÅR FAN UNDERKÄNT HELA TIDEN OCH DET PALLAR JAG INTE MED OCH BAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!


Puh.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

*kl*

Tänkte göra en trevlig sallad men fetaost. Men det går inte. För sambon har tryckt i sin 100 gram bara sådär.. :banghead:

Sen hittar jag inte min fiskbuljong. Troligen har han använt den med i något.
Gaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh! :rage:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

KL

På att allt, precis allt i mitt liv skiter sig. :cautious:
Hur jävla mycket motgångar kan man egentligen ha
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Kram Mirre! Du är värd att allt löser sig.

kl

På att min hjärna ba JASÅ DU HAR BLIVIT KÄR IGEN LOL DET SKA VI NOG SE TILL ATT GÖRA SÅ DRYGT SOM MÖJLIGT.

Den här härvan innefattar nu alltså inte bara att jag blivit förälskad i bästa vännen till killen jag ursprungligen gillade och dejtade, utan nu också att jag lyckats drömma att jag var ihop med nuvarande snubbens andra bästa vän, som också är en bekant till mig. När jag dejtade nummer 1 drömde jag dessutom att jag låg med nummer 2, som jag då inte var ett skvatt intresserad av, och se hur det gick med det. Vad ÄR detta.

Mvh ska köpa 20 katter istället.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

På att jag inte lyckas spara pengar, skärpa mig med mitt Coca Cola-drickande osv. Orkar inte ta tag i det, har för mycket redan, tydligen är det med livet som insats för mig
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Kl

Jag är irriterad på mig själv som aldrig lär mig att jag får tandvärk om jag gnisslar tänder!
Alltid samma sak, gnisslar ett litet tag och tandvärk på köpet, alltid samma tand. Den är mest utsatt. Sen står jag knappt ut dom dagar det tar för det att gå över.
Tänker inte heller på att jag gnisslar tänderna utan det kommer jag först på när jag får ont i tanden, så klart.
Å sen ska jag lyckas sluta gnissla med, lättare sagt än gjort..
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

Irriterad på att jag ALLTID somnar i soffan. Kan jag inte bara lyckas vara vaken en hel dag?
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Kl

Just nu är jag irriterad på min son som har målat sig med en BLÅ TUSCHPENNA över HELA sitt ansikte och sina händer.
Han ser ut som en smurf!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

Just nu irriterad på folk som prutar skamlöst på helt nya saker som redan har ett löjligt lågt pris..
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Edit pga. insåg att jag nog inte ska skriva i affekt om idiotiska obehagliga händelser som drabbar folk jag känner och tycker bra om.
Men AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

*kl*

Jag är irriterad på mig själv för att jag tillåter mig själv ha en ångestdag..:banghead:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

JÄVLIGT irriterad på min boende-situation! Kunde inte ena människan bara ha stannat i Malaysia?!:rage:
JAG ORKAR INTE! Tack och lov flyger jag till Spanien i 10 dagar snart.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Jag är irriterad över att jag bytte till sommardäck i helgen och det helvitt ute när man vaknar idag och inte kan ta bilen till jobbet...
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

*kl*

Jag är irriterad på att snön redan håller på att försvinna :mad: vaknade imorse och ba "jaa snö! :love: :bump:"

Lyckan varade inte länge. Känner mig snuvad på den här vintern.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp