Bukefalos 28 år!

Just nu är jag irriterad på... Del 4

Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Precis, måste de dessutom spela i Skåne?!
Inget fel på Skåne, men finns ju inte en suck i häll vete i en påse att jag kan ta mig dit. Wäääh!

Och ja, folk som skriver sådana kryptiska, uppmärksamhetssökande statusar är grymt irriterande.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Kl
Är det verkligen okej att en läkare säger till en deprimerad patient att rycka upp sig och sluta vara så fånig?

Lagom kul att höra när man söker hjälp :crazy:
Men visst, jag har ju valt att må såhär..
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

KL

Hästen var utan kvällsmat igen. Hur fan tänker folk. Varför är just MIN häst den som är utan mat? Har frågat runt och är INGEN annan som upplever att deras hästar står utan mat. Återigen, en burk med lite kraftfoder är ju en piss i havet men kvällsgivan grovfoder är ju fan viktig.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

KL

På min kära manipulerande bror som lindat alla runt sitt lillfinger och styr mig som en marionettdocka mot min vilja. Och jag försöker att inte låta mig styras, men när alla väljer att inte lyssna när jag behöver bli lyssnad på är det jävligt svårt.

Samtidigt är jag glad att jag har min mormor, som är den enda som förstår. Därför att hennes bror är precis likadan och hon vet vilken jävla sits jag sitter i. Det är ett fult maktspel och det är bara de som blir utsatta för det som ser det. Jag är glad att hon förstod, när hon hittade mig storbölandes på hennes hallgolv när hon kom hem från jobbet - för att jag var så arg och frustrerad och ledsen över att hela min fritid förstörs bara för att en person som inte ska ha någon jävla makt alls, lyckas bestämma vad jag ska göra av min lediga tid.

Kan man avsky en familjemedlem? Ja det kan man.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Vad säger stallägaren då?
Gissar att det är hon/han som fodrar? Finns det inget annat stall du kan byta till?

Jag är förbannad på att när myndigheter faktiskt behöver hjälpa någon, då händer ingenting. Ska något riktigt allvarligt behöva hända innan folk reagerar och gör sitt jobb? :(

Varför ska en person komma undan med vad som helst, medan denna förstör livet för alla omkring sig?
Helvete.

Lv: oja det kan man.
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Självklart kan man hata någon i sin familj!

Ignorera människan och stå på dig!!! Kram!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

*kl*

På att alla barn&ungdomsverksamheter kräver skyhög utbildning för att jobba.
Jag skulle vilja hjälpa unga som genomgick samma kriser som jag i min ungdom. Men är min hjälp välkommen någonstans? Nej. Frågar om jag får komma och hålla en "föreläsning". - tydligen inte heller välkommet.

Bästa hjälpen jag fick när jag blev misshandlad och försökte ta mitt liv var en äldre person som tog mig under sina vingar. Som faktiskt hade varit med om samma sak. :love:

Sämsta hjälpen var psykologen som bröt sin tystnadsplikt. Och ringde hem till min far. Vilket gjorde det ännu värre för mig.

Kan inte dessa verksamheter tänka utanför boxen? Det kanske är värt ett försök att skapa en bild på "hur blir det sen".
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Man får ogilla eller avsky eller hata precis hur mycket man vill.
Kärlek och kramar! :heart

kl

På den här dagen?!

Vaknar 9 istället för 7, trots 5 alarm.
30 jävla minuter i kö till SJs kundtjänst, vars köfunktion är det mest irriterande någonsin. "Du vet väl att du på sj.se kan..." JA, FÖR HUNDRADE GÅNGEN!
Mobilen slutade helt utan anledning synka med datorn.
Tre naglar sprack så jag fick klippa dem rövkorta, så nu ser jag ut som någon sorts maskulin butchbonde som inte bryr mig.
Skrivaren står bara och blinkar. Jag behöver skriva ut två resemedgivanden NU GENAST PÅ EN GÅNG.

Och på Bokus Kundservice.
"Vi kan dessvärre inte minska eller öka antalet på en artikel i en bekräftad beställning. Det vill säga, råkar du beställa två av samma bok kan vi inte korrigera så att endast en bok skickas ut till dig. Vi kan antingen ta bort boken så att vi endast skickar ut resterande böcker på din beställning." Men... va?!

VARFÖR.

Det är fan bäst för morgondagen att den blir episk, för då ska jag träffa Lightzone, ha sjukt bra sex (inte med LZ då), åka till älskade Köpenhamn, se världens bästa fina mest underbara band, dricka sjukt mycket öl, och bara ha det awesome i största allmänhet. Så fuck this shiet.
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Hahah!
Det låter sjukt bra alltihop (nåja, sista stycket) och jag skriver under på det!
Inklusiva att vi kan hitta varsin person att ligga med ;)

ÅÅH TAGGA!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

"såhär ska det ju inte vara, jag ska prata med dem"

är ett ridskolestall, ridskolegrupper fodrar fem kvällar i veckan och privathästägare två. Uppenbarligen fungerar inte systemet eller så vistas det personer i detta stall som ogillar mig och tar ut det på min stackars häst. Händer det någon mer gång flyttar jag väl på dagen känns det som. Det är avtalat att tre fodringar per dag ingår. Får inte hästen mat då kan väl det anses vara kontraktsbrott?
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl

Just nu är jag irriterad på mina dumma fötter som alltid får blåsor om jag inte går i gympadojor och det har jag inte alltid lust att använda!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl
På att en bekant är på smällen, varför hon och inte jag??
Visst så är jag sjukt ambivalent till fler barn, men ändå:mad:
Men det ligger nog mer bakom irritationen tror jag, men de är inte något som jag tar på öppet forum:p
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

irriterad på att jag mår illa. Är nog dags för ett glas nyponsoppa.
(och har nog inget alls att göra med helt onödig resfeber för imorgon :meh: )
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

kl
Är irriterad på att det alltid ska finnas människor som satsar på att trycka ner andra. Vad förväntar man sig egentligen att vinna på det? :crazy:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Kl

Irriterad på att varken youtube eller sr radio funkar just nu.
Sitter på bussen och försökte hitta nåt och lyssna på, men icke.
Fasen med iphonen funkade det ju, den hade jag 3g på, nu har jag 4g som skulle vara bättre. Buke funkar ju, så internetanslutning måste jag ju ha. Bah!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

På att jag just fikat i stan och nu mår jag illa.
En varm choklad och morotsmuffins blev alldeles för mycket :wtf: låter inte mycket men det var mastigt. Var inställd på en liten choklad, det var det inte. Urk, att man aldrig lär sig.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 4

Kl

Att grannarna borrar i betongväggarna från kl 9 när jag jobbat natt och hade älskat att sova mer än korta stunder.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp