Just nu del V

Mirre

Trådstartare
Ny tråd!
Just nu känner jag mig allmänt deppig och less.
Vill bara åka bort någonstans
 
Just nu är jag lättad efter dagens hjälp, samt att jag fasar lite för videosamtal med min psykologilärare imorgon
 
Just nu drömmer jag lite om en fantastisk vacker quartervalack jag hittade på annons.
Dyr som attan så bara och glömma, men sååå vacker!
 
Just nu väntar jag på bra svar på en tråd jag skapat :D Annars sneglar jag på criminal minds på teven och undrar när de nya avsnitten kommer ut på swefilmer :confused:
 
Just nu läser jag på instagram att cancern tagit ännu ett liv. Denna jävla jävla sjukdom, finns inget jag hatar mer.
 
@McFlurry

Jag insåg just att vi sannolikt följer samma instagramkonto.

I övrigt pustar jag nu ut efter att ha deklarerat och kryper till kojs.
 
Just nu drar jag mig i sängen en stund, snart dags att gå upp. Iväg till dagis, sedan till praktiken
 
Just nu sitter jag i soffan. Hemma från Egypten och inser att jag borde lagt pengarna på att dra på konserter i England istället, det hade jag haft roligare med. Men sällskapet var bra iaf :)
 
Just nu håller jag på att fixa lunch. Sen ska jag tillbaka till stallet för att släppa ut min häst. Han fick sig ett bad idag och är måttligt glad på mig :p
 
Just nu är jag hemma och klär på mig mera kläder, svinkallt ute ju.
Ska snart hämta mini, iväg till föräldrarna för att fira styvfars födelsedag och försöka och inte deppa ihop över att killen beter sig märkligt.
Känns inte som att han är helt ärlig.
 
Just nu äter jag runda chokladkakor som med lite fritid och för mycket kränkthet skulle kunna uppfattas som rasistiska, skriver på ett medlemsutskick, och försöker leta svar på en fråga på Polisens hemsida, vilket känns lite som att vara vilsen i en djup regnskog utan mat och vatten.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är less på det mesta just nu. Allt är så tungt med rehab som inte går framåt och sen känns det som att livet just nu dessutom ger...
Svar
2
· Visningar
491
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
5 275
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 127
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 422
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp