Just nu del VI

Just nu funderar jag på lunch och på varför ambulans och brandbil kom i full fart med sirenerna på förut. Lät som att det var riktigt bråttom :(
 
Just nu håller jag på att bli sjuk. Halsont, feber och helt slut. Har verkligen inte tid för detta nu!
 
@Tokyo Självklart kommer jag visa bilder på de små sötnosarna! :D

*Kl*

Just nu är jag tacksam för att ösregnet och åskan höll sig borta när vi paddlade kanot. Precis när vi kom fram till slutstationen så började det droppa. Vilken tajming! :banana:
 
Just nu stör jag mig på att denna:(smiley vägrar försvinna :p
Tittar på en legofilm med sonen, eller han tittar och jag halvsover för filmen är så himla tråkig :p
 
Just nu är jag velig. Vill egentligen gå ut ikväll men vädret är väldigt instabilt och dessutom ska jag jobba 7.30-19 imorgon. Gah, beslutsångest! :cautious:
 
Just nu hänger jag på en väns båt med just vänner, dricker vin och har det fint och känner lite såhär.

1011.gif
 
Just nu häller jag i mig hinkvis med kaffe och funderar över vilken färg jag ska ha på den nya iPhonen :d
 
Just nu känner jag mig ytterligare lite mer sjuk. Ont i kroppen, springa upp och ner i tvättstugan var plågsamt. Lever dock på att jag haft en supervecka :D
 
Just nu är klockan inte ens 21.30 en lördagskväll och jag ligger i sängen helt däckad av trötthet :p
 
Lika arg som jag var igår när jag läste om Outcasts spelning på Wow - lika glad är jag just nu efter att ha läst om Teddybears spelning på Sommarkrysset ikväll!
 
Just nu är jag sjukt nöjd med att min individuella planering inför höstens valkampanj börjar spikas, samt ännu lite nöjdare med att nya medlemmar varav många unga tjejer fortsätter rasa in till distriktet efter den senaste kampanjfilmen. Min första och sista höst med mitt distrikt kommer att bli en jävligt rolig höst!
 

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
6 823
Senast: Lilla
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
540
Senast: tott
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
479
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Jag har borstat och borstat i snart 14 år. Provat massor av olika borstar och kammar och det enda som hjälper helt är att borsta först...
2
Svar
23
· Visningar
899
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp