Just nu del VI

Just nu sitter jag på jobbet och har lunch. Efter gårdagens paddeltur kände jag att jag inte behövde träna på lunchen :p
 
Just nu är jag så slö man kan bli. Sjuk och svag i kroppen, sovit mestadels av dagen redan. Blä
 
Just nu sitter jag på jobbet. Har 2 h kvar av den här sommarens jobb. Både skönt och vemodigt att det är slut snart, men mest skönt ;)
 
Just nu väntar jag på att @grodan21 ska ge mig några muffins :p

Skämt åsido, just nu sitter jag på häktet och väntar på att få gå hem. Bara 1 timme och 16 minuter kvar :D
 
Just nu har jag kommit på att jag måste bunkra upp med mat i bilen, eftersom varje dag blir att jag "inte hinner" att äta.
Men hästarna är ju så roliga!:D
 
Just nu tjockar jag mig på plättar med vispgrädde, hallonsylt och Nutella (inte alla tre grejerna på samma plätt dock) och väntar på jobbdebatten i SVT klockan 20.
 
Just nu lyssnar jag på musik (Melissa Horn just nu) och slösurfar lite.
Överväger tvspel istället, är bara allmänt less, uttråkad och blä just nu
 
Just nu kollar jag drömmande (alltså hardcore-drömmande!) på hästnet... som vanligt alltså :o :p Fortfarande obegripligt varför man plågar sig själv med alla dessa fiinaaa pållar som inte ens nästan kan köpa. :arghh: :cry:
 
Just nu NJUTER jag av att ha jobbat sista dagen på sommarjobbet. Nu: 2 veckors semester innan det är dags för nollning och sedan plugg :banana: :banana:
 

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
6 850
Senast: Lilla
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
542
Senast: tott
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
479
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Jag har borstat och borstat i snart 14 år. Provat massor av olika borstar och kammar och det enda som hjälper helt är att borsta först...
2
Svar
23
· Visningar
899
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp