Bukefalos 28 år!

Just nu del VI

Och tack vare detta inlägg insåg jag nu att klockan faktiskt är ett.

På natten.

Tack världen för att du vänder mitt liv upp och ned och totaldödar min uppfattning om tid. #leveriförnekelseochtrorattklockanär22
Nejnej, eh, jag menar naturligtvis klockan 13. Du råkar bara bo vid Treriksröset, därav mörkret, du vet. Carry on.
 
Just nu känner jag en akut saknad till min bästa vän, och till mina systrar. Så jag måste helt enkelt ta mig till Uppsala och till Lund :cautious:

I övrigt hinkar jag te. Är totalt beroende. Dricker minst en liter om dagen :eek:
 
Just nu känner jag mig lite som han bananshakern i Bonde Söker Fru.
Är så kär och så glad och allt är så fint. Men nu har jag ändå fått skäl att undra. Fan, har jag valt fel?
 
Just nu har vi fikapaus på jobbet, snart klar för idag. Sedan heeem.
Får alltid huvudvärk och blir lite halvsnurrig i huvudet här, tror det är luften som är dålig. Så torr luft här
 
Just nu sitter jag på bussen på väg hem. Tappade stämplingskortet på golvet i personalrummet, man får lite smått panik när man upptäcker att det är borta. :p
 
Just nu funderar jag på hur min hjärna fungerar som inte reagerar ett skit på 6 piller av olika sort, som borde räcka för att klubba en säl.

Men sömn är överskattat, eller hur...
 

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 005
Senast: sthu
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
656
Senast: tott
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
512
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är yrkesmänniskor som jobbar på dessa ställen som har utbildning och erfarenhet. Och det blir jättefel när människor utan kunskap...
Svar
5
· Visningar
688
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp