Bukefalos 28 år!

Känslan av att sväva fast man sitter

lilstar

Trådstartare
Ibland när jag sitter avslappnad med benen uppdragna, typ när jag slösurfar på datorn, får jag en supermärklig känsla. Som att jag svävar nån centimeter ovanför stolen eller att jag befinner mig lite ovanför min egentliga kropp. Är det fler som varit med om den här spännande upplevelsen eller liknande? :D
 
Jag upplever något liknande ibland när kan sitter på föreläsning. Som att golvet förvinner och att jag inte känner det längre under fötterna. Men inte riktigt att hela jag svävar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 250
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 774
Senast: Snurrfian
·
Relationer Varnar ifall det blir luddigt, vill ventilera lite. Är det fler än jag som kan känna sig så otroligt ensamma, speciellt under högtider...
Svar
18
· Visningar
2 727
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
12 005
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp