Bukefalos 28 år!

Kan man ändra chipnummer i tdb?

day

Trådstartare
Jag registrerade min ponny i tdb för ett par månader sen. När hon blev slutmätt förra helgen så fanns inget chip i henne, trots ett chipnummer i passet. Dock ett mycket märkligt nummer med kombinationer de aldrig hade sett tidigare. Kan tilläggas att hon är en import. Hon fick i vilket fall ett nytt chipnummer.

Nu till problemet. Eftersom jag skrev in hennes gamla chipnummer (som tydligen inte ens fanns) när jag registrerade henne så är de det som står i tdb nu och det verkar inte gå att ändra till hennes nya.

Min fråga är, går det att ändra chipnummer till det nya hon har nu på tdb? Eller hur ska jag gå tillväga?
 
Sv: Kan man ändra chipnummer i tdb?

Skicka en fråga till supporten, men jag skulle tro att du behöver mejla eller skicka in en kopia på det nya chip-intyget. Frågan är bara vart du ska skicka det

Just de uppgifterna går inte ändra själv i systemet

supporten kommer du i kontakt med via länken "Hjälp"
 
Sv: Kan man ändra chipnummer i tdb?

Tack för ditt svar!

Jag ska testa att skriva till supporten och se sedan hur jag ska gå tillväga.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 217
Senast: Skjøldur
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 716
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 560
Senast: jemeni
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 811
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp