Bukefalos 28 år!

Katt uthomhus i kylan

Vet inte, men jag googlade så nu vet jag hur de ser ut! Ska skaffa en framåt våren då Misse kryper ur idet. Vintertid sticks bara nosen ut genom dörren, kikar, nyser och vänder snabbt in igen!
Rekomenderas verkligen! Ingen mer oro när kissen inte kommer hem, då kan man bara gå o kolla vad han har för sig, han brukar se lite förvånad ut då :D
 
Rekomenderas verkligen! Ingen mer oro när kissen inte kommer hem, då kan man bara gå o kolla vad han har för sig, han brukar se lite förvånad ut då :D
Min stora skräck är ju att katten smiter in i någons garage och blir instängd när husägaren åker på semester i två veckor. Den som vattnar blommorna märker inte av katten och när ägarna kommer hem, bruna och fina, är katten ett mos med flugor på... :wtf::arghh:
 
Min stora skräck är ju att katten smiter in i någons garage och blir instängd när husägaren åker på semester i två veckor. Den som vattnar blommorna märker inte av katten och när ägarna kommer hem, bruna och fina, är katten ett mos med flugor på... :wtf::arghh:
Min stora skräck med :crazy: vilken hemsk död
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
401
Senast: ufot
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
948
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vi bor i ett tätbebyggt område, och vår katt har kommit på att om hon går runt och jamar hos grannarna, så blir hon insläppt och får...
Svar
10
· Visningar
1 423
Senast: G-uldlock
·
Övr. Katt Tanken har hela tiden varit att Kjellie och Miss Li ska få gå in och ut som de vill. Vi har köpt en kattlucka som borde komma idag och...
Svar
11
· Visningar
1 650
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Avliva aggressiv hund
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp