Bukefalos 28 år!

Kattnamn till en hane?

Sv: Kattnamn till en hane?

om jag hade en hankatt skulle den få heta antingen Tantor,Gizmo,isidor :D
 
Sv: Kattnamn till en hane?

Jag kan hålla med dig, nu har inte mina katter "fula" namn men blir det en hane i detta hus igen ska han lätt kallas Styrbjörn :D
 
Sv: Kattnamn till en hane?

Hmm! Vad sägs om ett alviskt namn? Nått ur Sagan om ringen eller liknande kanske? Aragon är ju mäktigt och fint =)

Har en stor och ståtlig Maine Coon/Skogis som heter Kain.. Sen han son på 9v heter Elton -hehe-
 
Sv: Kattnamn till en hane?

Åhh, det är svårt, men själv tycker jag inte om namn så som Hubert o rufus m.fl.

Kanske: Sparrow, Bamse, Mini, Lillen, Misse... haha. Nä, ni får nog komma på det själva... :rofl:
 
Sv: Kattnamn till en hane?

Är det en raskatt eller en bondkatt?

Morgan tycker jag är fint. Och Svante:D
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har insett att jag behöver komplettera med höpellets till min gamla häst. Tandkoll utfördes för en månad sedan, och hästen har...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
11
· Visningar
2 022
Senast: Pilot
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 308
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
992
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp