Kläder att "glida i"

Pancakes

Trådstartare
Jag ska iväg på en än så länge hemlig weekend och har fått en packlista, men jag går bet på en av punkterna. Jag ska ha med mig kläder som man glider lätt i. Som i slidear. Så något halkigt typ? Vad skulle det kunna vara? Min garderob är inte princip bara jeans och t-shirt :o

(Ja, jag väntar på svar från "reseledaren" men hen är upptagen på annat håll i ett par timmar så jag måste vänta på svar :p)
 
Jag ska iväg på en än så länge hemlig weekend och har fått en packlista, men jag går bet på en av punkterna. Jag ska ha med mig kläder som man glider lätt i. Som i slidear. Så något halkigt typ? Vad skulle det kunna vara? Min garderob är inte princip bara jeans och t-shirt :o

(Ja, jag väntar på svar från "reseledaren" men hen är upptagen på annat håll i ett par timmar så jag måste vänta på svar :p)
Aha... ni ska åka rutschkana?
Eller springa och slänga er på nåt....:D
Funderar på vilka material i kläder som är hala...:idea:
regnkläder.. hehe :D
 
Träningskläder. Löpartights glider väldigt bra :D Vissa plagg kan ge brännmärken om man glider snabbt mot något mindre snällt underlag. Min erfarenhet är att det är tunnare plagg det gäller. Kan man inte se igenom materialet när man töjer ut det ordentligt bör det inte vara något problem.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
832
Senast: Zacci
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 008
Senast: Sel
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 117
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 106
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp