Bukefalos 28 år!

Klädsel på klubbtävling!

F

Fjäril

Tänkte ev delta på en klubbtävling snart (som programträning :p )
Enligt klubben är klädseln valfri.
Vad skulle ni ha på er? Vanliga ridkläderna eller kavajen å hela kittet?

:bow:
 
Sv: Klädsel på klubbtävling!

jag skulle ha kavaj eller klubbjacka. Fast är det mer träning än tävling skulle jag nog bara ha vanliga ridkläder.
 
Sv: Klädsel på klubbtävling!

skulle typ satsa på vita ridbyxor och kanske nån mörk tröja till....
 
Sv: Klädsel på klubbtävling!

Håller med tant agda. Stövlar/Chaps och sen vita ridbyxor och en blå eller svart tröja till. Sen kan man ju ha plastrong på så det blir en liten krage åxå. ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Klädsel på klubbtävling!

Det beror på vilken klass jag skulle rida och hur många klasser. Men antingen vita ridbyxor, stövlar och en mörk tröja. Annars så skulle jag bara ha mina vanliga ridkläder, tvättade kanske :p
Elin
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Allvetande o allsmäktige Buke, jag behöver hjälp att tänka! Min autistiska hjärna gillar inte luddiga begrepp och otydliga klädkoder...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 998
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 855
Senast: hollypolly
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 265
Senast: Destiny_D
·
Juridik & Ekonomi Läste Aftonbladets artikel om en advokats ev bedrägeri då de begärt mera pengar än vad de egentligen gjort, och råkade på detta citat...
Svar
18
· Visningar
1 444
Senast: Rita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp