Klåfingrig treåring

@Mabuse ja, jag vet. Därför har jag redan två gånger skrivit att det inte funkar för alla barn. Det har jag väldigt stor egen erfarenhet av.

@Amha jo just så. Så att det inte alltid blir nej, nej, fy, sluta o.s.v. Det ÄR roligt att klippa, kladda och hålla på, och då tycker jag man ska få göra det så mycket som möjligt, helst med en vuxen (jag vet fall där familjen inte hade pennor eller saxar, för mamman hade minsann inte tid att vakta så att barnen inte gjorde något dumt med dem.. :( ). Vissa barn har dock mer fart än vad mamma har tid, och då blir det ju som det blir. Det är jobbigt, men det hör till och det går över.
 

Liknande trådar

Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 515
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
20 386
Senast: Zewz
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 609
Senast: TinyWiny
·
Ridning (förlåt mig om jag lagt denna tråd på fel plats, jag är ny här på buke!) Att rida är bland det bästa som finns, men ibland känns det...
2
Svar
27
· Visningar
4 476
Senast: AW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp