Bukefalos 28 år!

Klagomål !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Snuffsan

Trådstartare
Vill bara klaga på hur en moderator tog bort sitt eget inlägg i en tråd på sitt forum. Ett bra sätt att få oss som svarat att se riktigt korkade ut. :mad:

Dålig stil Mysko! :mad:

Det påpekas alltid att det man skriver får man stå för och att inlägg inte får tas bort. Då ska ni fan inte göra det med era egna heller!
 
Sv: Klagomål !

Eftersom Mysko plockar allt utom sina egna åsikter i tråden i fråga så får jag kanske ha åsikter här:

Om ett svar är skickat från dig, mottaget på Buke och publicerat på intenet så pass länge att jag hinner svara, kvittar det vad som händer med din dator efteråt. Det är som att om att brevlådan där du la på brevet sprängdes så skulle det redan utdelade, levererade och lästa brevet gå upp i rök hemma hos mottagaren. Tror inte det du.

Fortsatt diskussion i denna tråd kommer att tas bort skriver Mysko. Jo, det är ju helt i samma linje. :smirk:
 
Sv: Klagomål !

Du, som föredetta moderator, borde väl klara av att skicka ett mail till Gunnar om saken istället för att dra allt i en ny tråd??
 
Sv: Klagomål !

Borde väl klara av att skicka mail? Så nedlåtande du kan vara då! Vad har du för anledning till spydigheter mot mig?

Om jag vill diskutera det här får jag väl göra det?
 
Sv: Klagomål !

Varför sådant påhopp mot snuffsan?
Det kan ju vara bra om vi andra får reda på sådant här, eller hur...? Nu vet inte jag vad detta handlar om, men jag håller med Snuffsan!
 
Sv: Klagomål !

Jag har läst flera av dina klagomål på den här sidan, och nu börjar jag kanske förstå varför du verkar bitter. Varför är du inte moderator längre, får du inte det eller vaddå? :confused: Jag tycker att det är tråkigt med detta gnällande, om bukefalos är så förpestad som du vill göra gällande varför är du då här????? :crazy:
 
Sv: Klagomål !

Hmmm.. Mysko ( :D)
Men allvarligt, det va väl inget att bli upprörd över, eller hur?
Jag tycker inte ditt första inlägg va något konstigt... Vi får skylla på pms eller nått...
 
Sv: Klagomål !

Jag slutade som moderator på egen begäran.

Att jag har varit moderator ska väl knappast göra att AKN får hoppa på mig? Eller ska jag behandlas annorlunda än andra användare tycker du?

Flera av mina klagomål? Skojar du?
 
Sv: Klagomål !

Att jag har varit moderator ska väl knappast göra att AKN får hoppa på mig? Eller ska jag behandlas annorlunda än andra användare tycker du?

Fast det var väl inte andemeningen i inlägget, utan mer att du har mer kännedom än andra om vart du kan vända dig med den här typen av klagomål för bästa resultat.
 
Sv: Klagomål !

"Du, som föredetta moderator, borde väl klara av att skicka ett mail till Gunnar om saken istället för att dra allt i en ny tråd??"

Skriver AKN. Jag tycker att det är rejält spydigt att skriva "borde väl klara av att skicka ett mail" ,tycker du att tonen är ok? Oavsett om det är till en moderator, en ex-moderator eller någon annan så finns det ingen anledning att dum-förklara någon på det sättet.

Huruvida jag har varit moderator eller ej har inte ett dugg med den här tråden eller mina åsikter för övrigt att göra, och borde inte ens tas upp.
 
Sv: Klagomål !

Ärligt talat så är tråden rakt igenom spydig, så egentligen satt du gränsen redan från början och som man ropar får man svar.
Tyvärr tror jag för min del att oavsett vad man skriver i svaren till dig, kommer du att uppleva det som spydigt oavsett hur man uttrycker sig. Det är helt enkelt en ren och skär tolkningsfråga, nu känns det som om du har bestämt dug för att alla svar kommer att vara spydiga.
 
Sv: Klagomål !

Ojdå fick jag en egen tråd här :D

Eftersom du vinklar till det själv så svarar jag här oxå

Jag har INTE raderat mitt inlägg i tråden!
Jag skrev INGET ofördelaktigt svar till dig!
Jag har ingen aning om vad som hände och kan inte ge någon annan förklaring till dig varför inlägget försvann :confused:
Min dator blev helt svart när jag precis skickat svaret och när jag kom in här på Buke här igen så var mitt svar borta som löd så här:
Köp en annan tidning där det står om hoppningen ist
Och inte som du skriver här Snuffsan,, det sista i denna mening har jag ABSOLUT inte skrivit utan det har du lagt till :mad:
Klippt från ett av Snuffsans svar här
"Mysko svarade att jag kan köpa en annan tidning om det inte
passar eller nåt"


Jag svarade dig direkt jag kom in här igen med en ursäkt i tråden och förklarade men du kunde ju inte godta den utan ska fortsätta att beskylla mig för något som jag INTE gjort..

Jag finner ingen anledning att ta bort ett inlägg skrivet av mig och jag står för vad jag än skriver här på Buke och i verkliga livet..
Att du inte kan inse att du har fel utan ska hugga & hitta på egna varianter får stå för dig..

Jag skrev tydligt i sista inlägget att om du ville fortsätta kunde du ta det via PM till mig ist för i den tråden då jag skulle ta bort vidare inlägg om ämnet och trots det fortsatte du att skriva där och jag plockade bort..

nu har jag rensat bort allt som berör detta i den tråden eftersom du nu har en tråd i ämnet här..

moderator
mysko
 
Sv: Klagomål !

Snacka om att inte ha bättre för sig..

(kunde inte låta bli :devil: Gå och sköt om era hästar istället)
 
Sv: Klagomål !

Håller med SanchoPancho.

Mysko råkade kanske nudda on/off knappen lr nånannan.
Lr ville datan ta en paus :rofl:
 
Sv: Klagomål !

mysko skrev:
Att du inte kan inse att du har fel utan ska hugga & hitta på egna varianter får stå för dig..
Men detta är vi ju så vana vid ........ :angel: :rofl:
Mysko kan vi faktiskt lita på, hon är ärlig :) :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 238
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 461
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 597
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 946
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp