Bukefalos 28 år!

"Klapphingst"

eldione

Trådstartare
Okej, jag vet inte det riktiga ordet :p
Hur många här har haft hankatter som haft en testikel kvar i buken? Opererades den bort? Hur vanligt är det?

Våran Teddy hade så, den som var i buken opererades bort den med. Veterinären som gjorde ingreppet sa att detta endast brukade hända honom ca 4 gånger per år! Och ändå så var det en hankatt till samma dag som hade det likadant.

Vad är det egentligen som gör att den inte vandrar ut som den ska? :confused:
 
Sv: "Klapphingst"

Jag har en sån hemma, han blir ett år i maj men har inte börjat markera revir odyl än...jag var på G att kastrera för några månader sen det var då vi märkte att han var krypto....sen blev det inte gjort ( skulle göra en vanlig hemmakastrering)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag var till veterinären med en av hundarna i tisdags för att fixa tänderna, veterinären kollade på honom för ett par veckor sedan och...
2
Svar
32
· Visningar
3 056
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Min nya älskling är väldigt fäst vid sina kulor. Så pass fäst att dom inte fanns att finna när han skulle kastreras liggande på...
Svar
4
· Visningar
1 328
Senast: valegro
·
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 417
Senast: Viva
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp