klarar lillgoopen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

*knapplån*

Vi kanske skulle ha en goop-uppesittar-kväll i afton och följa det unga kuskgeniet i kampen mot 500! :idea: Varva mat och dryck med mellansnack och heja-heja-hurrarop i den här tråden!

:bump: :banana: :bump: :banana:
 
Sv: klarar lillgoopen?

När är förstachans till vinst i kväll...Såman vet vilken tid man skall hejja på?? :bump: :bump: :bump:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Skulle tippa på att det blir en vinst med en Stenströmer-häst och en Lähdekorpi :D i kväll.
 
Sv: klarar lillgoopen?

jag är oxå på en uppesittarkväll så fort jag kommer hem från stallet :D
 
Sv: klarar lillgoopen?

Bra! :bump:

Jag är online runt 1900, så de två första loppen får Björnungen fixa utan mig...:angel:

Kan ju passa på att varna de som vill följa kvällens sändning från Vinnare V65 att INTE läsa i denna tråd ikväll om de vill ha spänningen intakt...:angel:

:banana: Över heden hörs ett rop - Goop, Goop, Goop! :banana:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Hihi, jag ska faktiskt också vara med o heja :D

Har sms:at LillGoopen nu och peppat honom...men den grabben är så fokuserad och har mental träning(positiv thinking, personlig utveckling) på veckoschemat :bow: DET är å vara seriös :D
 
Sv: klarar lillgoopen?

Vad sa jag?:D Björn vann med Stenströmers häst i första:bump: Speltips :o
 
Sv: klarar lillgoopen?

Neeeeeej! Första gången jag blir putt av en örebroseger. :cry:
Kan vi lämna in protest i lopp två tror ni? Iofs har ju "Lädhret" sagt att han inte kommer med några vinnare idag...
 
Sv: klarar lillgoopen?

Neeej. Jag som trodde jag skulle vara först m info, vart sitter du? ;)
 
Sv: klarar lillgoopen?

Här trivs jag! Jag sitter med fötterna uppslängda på bordet. Följer Goopjakten och kollar buke samtidigt som jag läser Travronden och läppjar på ett glas vin. Kan livet bli så mycket bättre? :)
Skulle vara om man haft ATG Live då...:angel:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Här trivs jag! Jag sitter med fötterna uppslängda på bordet. Följer Goopjakten och kollar buke samtidigt som jag läser Travronden och läppjar på ett glas vin. Kan livet bli så mycket bättre? :)
Skulle vara om man haft ATG Live då...:angel:

vill också ha atg live :mad: :D

wei han kommer ju bara SÅÅ klara det här ;) :banana:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Hihi, jag ska faktiskt också vara med o heja :D

Har sms:at LillGoopen nu och peppat honom...men den grabben är så fokuserad och har mental träning(positiv thinking, personlig utveckling) på veckoschemat :bow: DET är å vara seriös :D

hehe du borde be hnm gå in här sen när han får TID o se vilken pepping han har :banana: :bump: :D
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 503
Senast: IngelaH
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 255
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 043
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 413
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp