klarar lillgoopen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

misscocacola

ja, vad tror ni.. klarar han att komma upp i 500 före nyår? just för tillfället är han uppe 491 (tror jag) så han har 9 segrar på 30 starter att vinna om han ska klara drömgränsen..

jag tror han klarar de, för den där människan lyckas ju med allt han gör (så länge han inte har en mikrofon/kamera på hjälmen :rofl: ) :D ;)

(rubriken skulle vart "klarar lillgoopen 500?".. de blev lite fel :p )
 
Sv: klarar lillgoopen?

Tror han är uppe i 494 efter gårdagens lopp enligt lunchkommentatorerna, eller var det 492 :angel:
Jag tror och hoppas att han klarar det :bump:

Vilken drömgräns :banana:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Jag tror och HOPPAS att han klarar det! :bump: :bow:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Han bör väl ha en rimlig chans att ta fem pinnar sammanlagt ikväll på Åby och imorgon på Axevalla? Då räcker det med en seger på Solvalla, och sedan lär han väl ha toppchans med Conny i Paris på söndag!

Jag tror att Björn stannar på 502 segrar. Vad förbannad Svanstedt ska bli....:rofl:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Han var MINST uppe i 493 igår, men jag tittade inte på sista loppet, så det kan ha blivit ett till.
 
Sv: klarar lillgoopen?

han vann sista loppet igår också så 494 segrar har han...

någon/några lär han ju ta ikväll också :d
 
Sv: klarar lillgoopen?

weei, sitter här o väntar med spänning på dom två sista loppen :d :bump:


han är ju verkligen kung :banana:


( kul födelsedag :rofl: )
 
Sv: klarar lillgoopen?

Wooho :D

Självklart och förhoppningsvis kommer han klara det galant ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 313
Senast: IngelaH
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 109
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 861
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 283
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp