klarar lillgoopen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

Här trivs jag! Jag sitter med fötterna uppslängda på bordet. Följer Goopjakten och kollar buke samtidigt som jag läser Travronden och läppjar på ett glas vin. Kan livet bli så mycket bättre? :)
Skulle vara om man haft ATG Live då...:angel:

Fy va orättvist. Sitter på jobbet o väntar på att klockan ska gå. Inget besök på Ax i kväll :(
 
Sv: klarar lillgoopen?

bjorn_goop_1.jpg
 
Sv: klarar lillgoopen?

Attans var tvungen att jobba lite. Wiiieeee :bump: :bump: Är det en el två kvar?

P.S Klockan går extremt långsamt när man jobbar så här dax ;)
 
Sv: klarar lillgoopen?

nu är jag på plats efter en liten tur till stallet :D

hur går de för honom?
 
Sv: klarar lillgoopen?

två kvar va? shit man blir ju så nervig själv att jag nästan inte kan hålla räkningen.. haha :D
 
Sv: klarar lillgoopen?

beautyy: kollade på din avatar.. är de inte conny du har där ;) :D
 
Sv: klarar lillgoopen?

DEt var min polare som tryckte dem, kan höra om det finns fler över.

Nu kan ni gå och koka kaffe, kissa eller borsta tänderna, för nu är det lärlingslopp på Axevalla så då blir det INTE någon Björnseger...:rofl:
 
Sv: klarar lillgoopen?

hehe.. jag tänkte skriva att nu får ni hålla tummarna för nu börjar lopp 4, men de va visst är lärlingslopp :o
 
Sv: klarar lillgoopen?

på travsport´s hemsida är inte hans segrar från utlandet inräknade
han har 6 segrar utifrån


jag tror han vinner två lopp imorrn, o tre på valla, sen på söndag med conny ;)
= 502 segrar tror ja han hinner skrapa ihop sammanlagt.. :banana:

Jaha dåså! :D:D :idea:

Heja Goop! :banana:
 
Sv: klarar lillgoopen?

DEt var min polare som tryckte dem, kan höra om det finns fler över.

Nu kan ni gå och koka kaffe, kissa eller borsta tänderna, för nu är det lärlingslopp på Axevalla så då blir det INTE någon Björnseger...:rofl:

på så vis :angel: ;)


Pubriacones: jajja mensan ;)
 
Sv: klarar lillgoopen?

Men nu håller vi tummarna för 11 Nashville/Jennifer Tillman, för det är min spik på V65...;)

nej ni får hålla tummarna för han som kör 3:an för jag skulle egentligen jobbat åt han i somras :D men de blev de inget av :crazy:
 
Sv: klarar lillgoopen?

är det nån som ser loppen förresten, eller kollar alla bara på atg?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 505
Senast: IngelaH
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 266
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 045
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 414
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp