Bukefalos 28 år!

klarar lillgoopen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

När vi ändå talar om Björn kan jag berätta att det björn(:confused: )rivna hästen ACES ATLAS från Värmland var fyra på Romme idag.

haha.. ja de skulle va roligt å veta vad som hände egentligen med den hästen :rofl:
 
Sv: klarar lillgoopen?

jag stod brevid en tränarfru en gång,då tömmen släppte på hästen han körde :crazy: .En annan fick ju hjärtat i halsgropen,men hon pratade bara på vilken fantastiskt snäll häst det var.Men hon kanske hamnade lite i chock?
Det gick i alla fall bra då med :bow: .
 
Sv: klarar lillgoopen?

jag stod brevid en tränarfru en gång,då tömmen släppte på hästen han körde :crazy: .En annan fick ju hjärtat i halsgropen,men hon pratade bara på vilken fantastiskt snäll häst det var.Men hon kanske hamnade lite i chock?
Det gick i alla fall bra då med :bow: .

vilken tur. :) . de är lite läskigt sånt där :(
 
Sv: klarar lillgoopen?

jag stod brevid en tränarfru en gång,då tömmen släppte på hästen han körde :crazy: .En annan fick ju hjärtat i halsgropen,men hon pratade bara på vilken fantastiskt snäll häst det var.Men hon kanske hamnade lite i chock?
Det gick i alla fall bra då med :bow: .

uj uj då :crazy:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Och jag såg när hon från Vinnare på 4:an slängde sig över staketet på Romme och stoppade en häst och satte dit tömmen, sen gick hon vidare "bara"
 
Sv: klarar lillgoopen?

nej ska vi ta och fortsätta.. de ä ju inte många inlägg kvar nu :bump:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Och jag såg när hon från Vinnare på 4:an slängde sig över staketet på Romme och stoppade en häst och satte dit tömmen, sen gick hon vidare "bara"

OJ! :eek: de skulle inte jag vågat göra iaf :eek: :bow:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Har för mig det fanns bilder på Aln efteråt... V-75 i somras tror jag det var...
 
Sv: klarar lillgoopen?

Kuggfråga... tror inte det... var nog hon som ser lite "lätt sliten ut" ibland:smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 695
Senast: IngelaH
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 465
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 137
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 450
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp