klarar lillgoopen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

va mr springsteen bra på tvn eller förresten lines? :p
 
Sv: klarar lillgoopen?

Ingen av kvällstidningarna har hittills uppmärksammat Björn(märker ni att jag nu mera kallar honom Björn?:angel: ). Det är dåligt :mad: .
 
Sv: klarar lillgoopen?

vadå körde hon, eller vadå? :crazy:

nu hänger jag verkligen inte med... :p

nej jag har ingen aning.. jag såg bara namnet oxå fick jag för mig att hon blonda som är programledare på vinnare hette så, men det kanske hon inte gör :o :D
 
Sv: klarar lillgoopen?

nej jag har ingen aning.. jag såg bara namnet oxå fick jag för mig att hon blonda som är programledare på vinnare hette så, men det kanske hon inte gör :o :D

haha ja men heter hon itne så? jessica elm.. bla bla någonting.. haha henne tycker jag inte om :cool:

men men.. :D
 
Sv: klarar lillgoopen?

Bruce var bra,men nåt pucko på SVT hade textat hela konsterten och förstörde massor av upplevelsen med sina usla texningar :mad: .
Tex Pay me may money down=få hit min lön :crazy:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Ingen av kvällstidningarna har hittills uppmärksammat Björn(märker ni att jag nu mera kallar honom Björn?:angel: ). Det är dåligt :mad: .

:rofl: :rofl: vågar du inte säga goopungen längre :angel:
jo de håller jag med om :mad: men det hade jag inte räknat med heller för så länge det handlar om trav så är det inte intressant (så länge som det inte är dopinghistorier) :crazy:
 
Sv: klarar lillgoopen?

Bruce var bra,men nåt pucko på SVT hade textat hela konsterten och förstörde massor av upplevelsen med sina usla texningar :mad: .
Tex Pay me may money down=få hit min lön :crazy:

:rofl: :rofl: ja så kan de gå :p
 
Sv: klarar lillgoopen?

10 kvar nu :bow: :bow:

nu har lines lovat att hon ska maila länken :D nu får du se till att göra det oxå ;)
för det var du va :o
 
Sv: klarar lillgoopen?

woho :banana: :bump:

snacka om att inte veta vad jag ska skriva :D



ja ja, dum blondin som man är kan man inte alltid ha saker på tal varje gång. attans att inte mörka färgningen av håret lyckas dölja allt :mad:
 
Sv: klarar lillgoopen?

nej jag har ingen aning.. jag såg bara namnet oxå fick jag för mig att hon blonda som är programledare på vinnare hette så, men det kanske hon inte gör :o :D

Det var en Nordis som värmde och ena tömmen lossnade, då hoppade hon över staketet och hejdade hästen som bara gick att styra åt ett håll och satte dit tömmen igen. Sen fortsatte dom åt varsit håll
 
Sv: klarar lillgoopen?

jag vill gratulera björn goop så hemskt mycket för att ha spräckt ytterligare ett rekord :bump: :bump: :banana: :banana:


tänkte att ni kunde hänga på att gratulera så kommer vi upp i 500 ;)
 
Sv: klarar lillgoopen?

Men efter det här måste väl Björn ta en månad semester eller så,så han kommer säkert läsa igenom de här 500 mycket relevanta inläggen :angel: .
 
Sv: klarar lillgoopen?

bäst för hnm att han gör det :devil: :D

Och otroligt SERIÖSA :angel:

men va har du gjort :eek: har du satt in en hopphäst som avatar istället för conny :eek: usch på dig :devil:


oj de va visst de 500:e inlägget.. HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA!!! :bump: :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 505
Senast: IngelaH
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 273
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 045
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 417
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp