Bukefalos 28 år!

klarar lillgoopen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

Han vinner knappast med New York. Black Canter är ju bästa hästen, men rastat länge. Jackie har ju läget att profitera på, och Ride Out Well är väl en halvchans. Jag tror på ytterligare en seger idag, och således 499 segrar efter dagens lopp! :p

Men då ser det väl ut som så:

2 segrar:
Monteryttare
PÄMMI


1 seger:
Kadabra



Jag tror lill Goop har ett sånt ruskigt självförtoende för 500 segrar att det kommer att schwisha till bara :D ;)
 
Sv: klarar lillgoopen?

Björnen är så trevlig som han verkar. Körde min gamling en gång som jag höll på med alldeles för länge :D . han blev förste utan pengar, satt fast i ryggar och Björn sa " att hans satt fast m allt kvar och hade fått sista pengen bara luckan kommit, och att han var duktig ändå" :love: jag smällte
 
Sv: klarar lillgoopen?

Shit oxå! Segern till Frisco Pe och Håkan K Persson!
HKP och jag är gamla vänner och jag missunnar honom inte en seger,
men detta kunde väl han ha väntat med...
 
Sv: klarar lillgoopen?

Shit oxå! Segern till Frisco Pe och Håkan K Persson!
HKP och jag är gamla vänner och jag missunnar honom inte en seger,
men detta kunde väl han ha väntat med...

Aj aj ajjj.. Kom igen nu GOOOOOOP!!!! :bump:
 
Sv: klarar lillgoopen?

HEJJA HÅKAN :bump: :bump: :bump: Trevlig prick

Vi var ett gäng som alltid firade midsommar i Årjäng i vår ungdoms glada dagar...:angel:
På den tiden tältade man mellan travbanan och Folkets Park, drack pommac ur dunk och gjorde vågen för Sven Berggren.

Håkan var en av dem som var med.
 
Sv: klarar lillgoopen?

F-n va kul det lät. Några år sedan förstår jag. Ett tag sedan Berggren körde va;) Kanske :o
 
Sv: klarar lillgoopen?

2 segrar:
Monteryttare
PÄMMI
misscocacola

1 seger:
Kadabra
beautyy
 
Sv: klarar lillgoopen?

Skulle gärna smaka lite på ditt vin :d oxå. Här har jag bara kaffe och frukt :( Buhuuu. Kom igen nu Goop :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 695
Senast: IngelaH
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 465
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 137
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 450
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp