Km/h omvandlat till Km-tid.

Sv: Km/h omvandlat till Km-tid.

Jag vet inte, jag har bara grusvägar att köra på vintertid, visserligen mycket kuperade vägar, men ändå. Tycker det är ganska bra underlag att köra på grusväg normalt sett (beroende på hårt trafikerade de är). Trist nu när det inte finns någon snö (hårt och trist), men det handlar ju om så låga farter så förhoppningsvis går det ju bra ändå.
 
Sv: Km/h omvandlat till Km-tid.

Normalt joggingtempo för mina tvååringar (har ingen i år, men när jag har några) är 20-25 km/h. Springer dom och rent slöar kan det kanske handla om runt 17 km/h. 11-13 låter alldeles för långsamt för att det ska ge något övht.

Läste av min lista idag ca 20 kmh är 3.00 fart det är den farten jag långsamkör mina 2åringar i. Även neråt 2.00 fart då dom vill löpa på lite.
 
Sv: Km/h omvandlat till Km-tid.

Hej hej
Inställningen stämde inte på hjulet.
Så efter lite justeringar så körde vi idag på stenhåd väg runt 17 km/h.
Går fortare på upptinade vägar.
Så då håller vi väl ett normalt tempo antar jag :-)
Ja, 12 km var rätt sakta när jag provade det.
 
Sv: Km/h omvandlat till Km-tid.

haha, har skrivit ut den nu o plastat in den! Ska få sitta på vagnen. Men nån gång får jag väl lära mig att klocka oxå!!!

kan hur man gör ibland, i så där fem minuter efter nån berättat, sen försvinner det!
Min sambo som absolut inte kan nåt om trav begriper ju hur man gör till o med.
suck

Har skickat ett PM till dig.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
729
Senast: Trassel12
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 191
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 966
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 669
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp