*Knapplån????*

S

Storm

Jag undrar: vad i hela fridens namn betyder *knapplån*??
många inlägg inleds på det sättet och jag må vara dum, men jag fattar inte vad det menas med?
Menar man att nån annan har lånat ens användarnamn el. :confused:
Att det inte är personen som "äger" användarnamnet som skriver?
Hjälp!!
 
Sv: *Knapplån????*

Oftast kan det vara ett inlägg där många svarat och istället för att leta sig upp till första inlägget och svara på det, så klickar man på någon annans svar istället och för att tala om för denna person att man inte svarade just på hans / hennes inlägg så skriver man knapplån.
 
Sv: *Knapplån????*

Haha, det har jag heller inte fattat :)
jag har tänkt att eftersom mitt svar ändå hamnar sist så får det väl framgå av sammanhanget vems inlägg jag svarat på.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 877
Senast: Solstig
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 517
Senast: verser
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag HAR försökt. Jag lovar att jag har det så jävla mycket även fast vissa kanske inte tror det. Men helt ärligt så som mitt liv har...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 538
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 195
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp