Bukefalos 28 år!

"Knöl" på kaninen?

lovely_piff

Trådstartare
Min dvärgvädur har fått som en knöl på magen. E det någon annans kanin som fått något liknande? :crazy: Den är väl lika stor som en liten köttbulle med hår på :p . Är det bara en fetkula eller borde jag åka te veterinären?
 
Sv: "Knöl" på kaninen?

Det blir som ett brått på navel ungefär. Den nästan vänder sig utåin så att det blir en knöl. Förstår du?
 
Sv: "Knöl" på kaninen?

oj, vad är det för något? :eek:

Jag har bara sett knölar på hundar och hästar. Min farmor och farfars hund har några fettknölar som hon ar fått med åldern. Är din kanin gammal?
 

Liknande trådar

Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: Blyger
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 629
Senast: KesoNeso
·
Hundhälsa Var till veterinären igår, främst p.g.a. annat problem men vi provtog också en liten vårtliknande utväxt på insidan av min hunds ena...
Svar
14
· Visningar
2 766
Senast: Takire
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 174
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp