Köksägg?

Dessa hönor måste känna som om "förlossningen" aldrig tar slut =O
175310.jpg
 
Jag vet inte vad som är värst här - att det finns en sån mackapär eller att du har en... :nailbiting:
När jag var liten hade vi också en sådan - kanske finns den fortfarande kvar hemma hos mamma? Den var mycket uppskattad av oss barn - ett par gånger. Hör självklart till den nödvändiga utrustningen i ett kök, tillsammans med lattevispar och yoghurtmaskiner.
 
Såhär svarar ICA på frågan:

Ägg är en hylla i butik som ofta finns på en undanskymd plats och där finns många olika förpackningsstorlekar och olika storlekar på äggen. När vi gjorde designförändring på våra ägg försökte vi få mer färg på etiketten och en tydlighet som hjälper till valet utav ägg.

ICA Köksägg, är namnet på de ägg som är "toppen till det mesta" till matlagning och baket - själva basen. ICA Köksägg har också olika förpackningsstorlekar som täcker från enmanshushåll till den stora familjen och storförbrukaren.
:confused::rofl::banghead::down: (svårt att veta vilken smiley som man ska använda)

Det här slår ju alla google-översättningar i "annonsera mera"-tråden!

Nu är ju bukefalister en exklusiv skara . men frågan är om du verkligen skall undanhålla resten av världen denna text? Fler kan behöva roas/förundras/förfasas. Föreslår att du skickar den till t ex Namn och Nytt på Dagens Nyheter eller någon annan mer spridd humorsida.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, jag har skrivit här i perioder och en del av vet nog redan att jag har anorexi, jag har varit sjuk i 13 år varav 11 år av dom...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
13 646
Senast: Qelina
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 845
Senast: cili
·
Relationer Skapade nytt nick då jag känner att jag behöver prata av mig och få lite mer stöd utifrån av den här situationen.. Har varit med en man...
2
Svar
22
· Visningar
2 289
Senast: Puffen
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
31 662
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp