Bukefalos 28 år!

Köksägg?

Blev så förvirrad av alla köksägg, lantägg, frukostägg och ekoägg att jag köpte en höna så att jag säkert skulle få hönsägg. Detta hände?! :confused: Har jag blivit lurad?
sJsv5PzcTF
 
"Vilse i Anderna" av Carl Barks, beskriver noga fördelar och nackdelar med fyrkantiga ägg..

Publicerat första gången i Kalle Anka & Co i Sverige 1963.

Så ägg-presentationsfrågor har en lång och gedigen historia.

När kommer ICA:s fyrkantiga ägg?

Fyrkantiga ägg finns redan! Inte färdiga då, men man kan köpa en manick som man stoppar in de kokta (och skalade) äggen i och trycker till och så vips är de fyrkantiga :cautious:.

(Jo, jag har faktiskt en sådan hemma någonstans :p.)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, jag har skrivit här i perioder och en del av vet nog redan att jag har anorexi, jag har varit sjuk i 13 år varav 11 år av dom...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
13 801
Senast: Qelina
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 869
Senast: cili
·
Relationer Skapade nytt nick då jag känner att jag behöver prata av mig och få lite mer stöd utifrån av den här situationen.. Har varit med en man...
2
Svar
22
· Visningar
2 339
Senast: Puffen
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
31 903
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad läser du just nu?
  • Förstoppning hos liten bebis

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp