Bukefalos 28 år!

Kokta fläskben

escodobe

Trådstartare
Ska man som bekant inte ge hunden. Men hur farligt är det om man håller uppsikt över hundarna så att de inte knäcker benen och tuggar i sig?
Har precis gjort fläsklägg och har en jättesmakigt knä med fullt med fläsk, slamsor och sådant och kokt märg som dryper ut ur det även två benpipor. Hundarna håller på att avlida vid lukten av allt det här goda. Ska jag ge dom och försöka se till att de bara äter rent benen och inte tuggar i sig dom?
 
Sv: Kokta fläskben

Om hundarna inte får i sig ben är det inget som ska vara farligt, men du får nog passa rätt duktigt om de inte ska vilja tugga på benet :)
 
Sv: Kokta fläskben

Jag hade gett.. Mina Dp får det mesta och lever än.

(Bastarden fick allt, grillade revbenssjäll, hela krås från grillad kyckling etc och är högst välmående.. )

Men inte en glupsk fralla iof.. Går det på håret att svälja, sväljer dem..
 

Liknande trådar

Hundhälsa I höstas vid vaccination så upptäcktes det att min ena tik hade en flisa väck på en hörntand. Då såg det dock inte ut som pulpan var...
2
Svar
32
· Visningar
9 396
Senast: russinbulle
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 230
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I helgen som gick var jag och maken på "gourmetweekend". Det här med att låta mat bli en sinnlig upplevelse är något jag gillar...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
46 429

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp