Bukefalos 28 år!

Kom igen alla, ta fram färgen!!

Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

*kl*

Ett styck häst ;)

DSC00041.jpg
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

Haha ja det är helt okej Elanor :) du har verkligen fått till bra bilder på honom - så bra att vi har lånat dom till en annons :angel: Håll utkik i kommande nummer av LR :D


Kram Sorrel
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

Jag håller på å fixar till en ny, men har åkt på en nedrans förkylning.. känns inge skönt å sitta lite framåtböjd över ett papper och snora.. :( Men lägger upp när jag är färdig!! ;)
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

Oj vilka talanger vi har här på buke =)

Jag hade faktiskt varit beredd att betala en slant om jag fick en fin bild på min älsklings Lexus.. När man själv bara imponerar på dagisbarnen med sin målar konst, så är det guld värt om man kan få en fin bild på sin kuse ;)
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

FLER BILDER

Cob sto
21404254.jpg


Cob bäbis
15739039.jpg


QH sto
Tyvärr så blundar hon
25582635.jpg
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

Åååå nu börjar det klia i fingrarna igen.. hmmm fina bilder ni lagt upp!!

Hur går det för dig Lakrits? Målat något än? år ju inte komma efter :angel: :angel:
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

Jag har haft lite annat tecknarjobb så jag har inte hunnit ta mig an några fler i tråden än...men det kommer :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 370
Senast: miumiu
·
Hästvård *långa funderingar* Jag har hamnat i funderingar när det gäller skor och barfota. Jag är varken i ena eller andra läget, personligen...
Svar
17
· Visningar
2 713
Senast: muslidag
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 592
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 723
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Valp 2024
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp