Bukefalos 28 år!

Kom igen alla, ta fram färgen!!

Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

Shit va många duktiga vi har här!!! Helt fantastiskt ju!! Och vad olika det blir när olika människor gör samma bild, men så otroligt snyggt det kan bli trots att det är helt olika stil. Varje bild är snygg/vacker på sitt sätt. Älskar ju blyertsteckningarna, men jag är barnsligt förtjust i karikatyrerna i senaste pixboxen. Döhäftiga!!
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

*kl*

Fy f-n vad duktiga ni är!!

Lust att göra ett försök med denna?
pennyclaudia.jpg

Oki, nu har jag gjort ett försök i alla fall... :grin: Inte den lättaste färgen, men det blev en häst i alla fall... :rofl:

26112177.jpg
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

Men du har ju fångat hennes öga direkt! Det är ju SKITsvårt. Jag är helt klart djupt imponerad!
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

Tack så mycket, ja det var lite klurigt måste jag säga, men var rätt kul att göra henne lite mer "tecknad".... :banana:
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

Men, ä de bara jag som är i farten å kladdar på i färgpaletten?! :devil:

Se till å få in lite nytt i tråden. Det hade varit kul å se nya saker... :p

Jag börjar väll med en ny då... :cool:

LuisaLittlePrincess.jpg


26215262.jpg


Så.. kliv upp från sofflocket nu då... :angel:
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

Måste säga att jag är djupt imponerad av dig :love::love::love:

Här kommer en till som du gärna få teckna av om du vill :banana:
25504817.jpg
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

Närå...jag är bara lite seg ;).

Jag har jobbat häcken av mig i två veckor och däremellan har inget annat hunnits med.
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

:bow::bow: ;)Tycker bara det här är kul. Måste ju göra något när det är så svinkallt ute.. hihi Mina fingrar vill ingenting i vintervädret, de skriker att de vill in så fort man är ute för länge. Varma vantar hjälper inte speciellt det heller...

En som väntar på våren....:p
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

Nu har man varit busig... Förlåt Anna att jag snott en bild från dig.. hmmmm

Kid%2014.jpg


26229276.jpg
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

Nämen! :love:

Fantastiskt ju!!! :bow: Gud vad duktig du är!!!! Superfint!!!

Pssst... nästa gång kan du redigera bort dubbelhakan :p:angel::D
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

haha, jag ska komma ihåg de.. :grin: Men jag lyckades till och med få med bling blinget, då jag har limmat fast strass på teckningen på samma ställen som de satt på dressen, samt en strass pärla i kids öga för extra blänk......:angel:
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

Du är verkligen sååå otroligt duktig!!! :eek:

MEN för lite konstruktiv kritik så tenderar dina proportioner att bli lite ihoptryckta, så att objekten blir bredare än vad de är på fotot.
Jag tog mig friheten att ändra bredden på senaste bilden från 400px till 310, för att visa hur jag menar, jämnfört med originalmålning och foto:

kid2.jpg


kid3.jpg


kid.jpg




Keep up the good work! :banana:
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

hehe, tack för både ris och ros. Det är så bra att få höra vad andra tycker för att man ska kunna bli bättre. :bow:

Det är dock svårt att fota teckningarna så de blir riktigt som i verkligheten när det gäller precis det nu nämner. Så den är rätt i verkligheten. Det är bara min usla fotokonst som gör den vilseledande.. tyvärr. Den är ju dock 75X60 cm i verkligheten... :) Inte lätt att hålla den helt plant då.... :D
 
Sv: Kom igen alla, ta fram färgen!!

*kl*

Kan bidraga med en ny teckning. Tyvärr dåligt fotat (mobil) och vinkeln är lite knepig...men men...


DSC00190.jpg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 361
Senast: miumiu
·
Hästvård *långa funderingar* Jag har hamnat i funderingar när det gäller skor och barfota. Jag är varken i ena eller andra läget, personligen...
Svar
17
· Visningar
2 693
Senast: muslidag
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 474
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 689
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp