Bukefalos 28 år!

Konkret Fråga

C

C_L

Var någonstans, kan bla. Jag, som vill diskutera Biomekanik, Klassisk Ridning, Funktionell Ridning samt Alternativ till detta diskutera någonstans utan att trampa någon på tårna?

Var någonstans, kan bla: Jag, få släppa ordet helt fritt och nörda iväg mina funderingar i detta intressanta ämne, som i sig grundar sig i sedan länge bevisad och beprövad fakta?

Var någonstans, kan bla. Jag, diskutera Även och bla: AR utan att det för den delen anses som kränkande?


?
 
Sv: Konkret Fråga

Gör en tråd under "tävlingsgrenar""övriga""klassisk ridkonst" kanske? Och skriv ordentligt vad du vill ha ut av tråden? :)
 
Sv: Konkret Fråga

Varför inte under Ridning? För det är väl det det handlar om, det är ju inte specifikt klassisk Ridkonst, inte specifikt tävlings dressyr, utan ridning!
 
Sv: Konkret Fråga

Varför inte under Ridning? För det är väl det det handlar om, det är ju inte specifikt klassisk Ridkonst, inte specifikt tävlings dressyr, utan ridning!

Isfl bör KR -forumet totalt ändra sin text till vad man diskuterar därinne, för som det är nu, är det det forumet som bjuder in till det.


Tills man väl börjar diskutera, sen är det ej ok längre :crazy::confused:
 
Sv: Konkret Fråga

"Om ridning generellt, samt om att ha ridning som fritidsintresse, för sitt höga nöjes skull, utan större tävlingsambitioner. Även inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren."

"Diskussioner om det som brukar benämnas barockridning, akademisk ridkonst och klassisk ridkonst. Ej om tävlingsdressyr"

Jag tycker ialla fall att det är rätt tydligt att det är på ridning din frågeställning hör hemma, du vill inte diskutera barockridning, akademisk ridkonst eller klassisk ridkonst specifikt utan en del av det plus lite till... Och då måste ju ridning vara det som stämmer in bäst.
 
Sv: Konkret Fråga

Jag JAG har inga problem med det, jag vet mkt väl vad där står :)
 

Liknande trådar

Ridning Intressant att veta hur långt man kommit i sin AR träning och jag vet att man inte får namnge tränaren man rider för, men en liten hint...
Svar
7
· Visningar
1 781
Senast: Koppar
·
F
Ridning Eftersom den förra låstes lägger jag en ny här då det är på detta forum som ev "motsättningar" mellan "tävlingsdressyr" och "klassisk...
13 14 15
Svar
284
· Visningar
18 402
Senast: Totola
·
C
Avel Tänkte att jag skulle visa för alla uppfödare här inne vad Heimdal sa på föreläsningen i Västerås på Häst 2006. Tråden är startad med...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
8 287
Senast: Animor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp