Konståknings-EM

Ja! Men jag tror inte hon räcker till. Dock är hon jävligt snygg som bonus ;) Hennes face alltså... wow. Älskar hur hon uttrycker sig också. Vackert!
Ja, hon är så fantastiskt vacker både i hur hon åker och hennes uttryck!

Men även om Zagitova är helt galet bra, verkligen fulländad tekniskt, så är det lite tråkigt tycker jag med regeln om 10% bonus i andra halvan av programmet. Tycker inte programmet blir helt "dynamiskt" rakt igenom liksom när alla hopp är i slutet och det är lite synd! Men själva åkningen var ju fantastisk.
 
Ja, hon är så fantastiskt vacker både i hur hon åker och hennes uttryck!

Men även om Zagitova är helt galet bra, verkligen fulländad tekniskt, så är det lite tråkigt tycker jag med regeln om 10% bonus i andra halvan av programmet. Tycker inte programmet blir helt "dynamiskt" rakt igenom liksom när alla hopp är i slutet och det är lite synd! Men själva åkningen var ju fantastisk.

Håller med!
 
Så tråkigt för Anitha. Såg helt förkrossad ut. Hade varit kul för henne att avsluta med bra känsla i alla fall.

Tror Medvedeva blir farlig i OS. Då kommer hon vara i bättre form.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
25
· Visningar
703
Senast: Sol
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 930
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 921
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 804
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp