Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

moondance

någon som har varit med om att ha gjort ett graviditets test & det har visat sej vara positivt, men sedan när man har gjort ett till graviditets test ett tag efter så har det visat sej vara negativt? det hände min kompis. hon tog ett graviditets test & det visade först positivt, men sedan tog hon ett nytt ett tag efter & det visade negativt & efter prover & grejjer så visade det sej faktiskt att hon INTE va gravid. hur fasen kan det ha blivit så att det visade positivt fast hon inte va gravid? konstigt ju.
 
Sv: konstigt.

Kan hon ha fått missfall?
Vad jag vet är det väldigt ovanligt att tester visar falskt positivt.
 
Sv: konstigt.

Om hon tog testet tidigt finns det en risk för att ägget aldrig fick fäste i livmodern! Det förekommer fall då ett första graviditetstest visar positivt och ett andra visar negativ, just på grund utav detta.

MVH Fredrika
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Så känns det... Startar en ny depptråd på dagboksforumet. Behöver ventilera mig. Jag blev sjukskriven. Men jag är dålig på det. Blev...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 369
Senast: Blyger
·
Hundhälsa Min ena utreds sedan två månader för kennelhosteliknande hosta och orsaken gäckar veterinärerna. Hjärtat är kollat (pga tidigare...
Svar
6
· Visningar
877
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 958
Senast: co-SMAD4
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 803
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp