Bukefalos 28 år!

W

West_

Någon som har något bra? Funderar på bland annat engelska namn på H, låtar från en Oasis-skiva och nåt till. Det är alltså kaniner det gäller.
Någon som har tips på Tema och Namn?
 
Alviska namn, svenska namn (typ Bengt, Gunvor osv), klassiska namn (vilket är så hemskt... Usch Stampe :crazy:), saknamn (Byrå, penna, skrivbord osv)?
 
Haha jag kan tänka mig om kaninen rymt, "Byyyyrå, var är du?" :rofl:
 
Jag har haft en pillerkull; Trazzelsudds Ipren och Trazzelsudds Alvedon hette de :). Hade de varit fler hade det t.ex. blivit en Prozac och kanske en Losec också :D.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
736
Tjatter Blivit inbjuden till ett 40-års firande med pirat-tema :meh: Fattar inte att folk fortfarande tycker det är kul med maskerad men men...
Svar
10
· Visningar
923
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 695
Senast: MML
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 412
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp