Kvargätare!

Sparrisen123

Trådstartare
Kan man blanda kvarg och yoghurt för att det ska smaka lite mindre "tjockt" liksom? Eller är det konsistenser som inte går att blanda?

MVH överkänslig-för-konsistenser-utanför-komfortzonen, spydde nästan pga konsistensen av en sked kvarg...
 
Sv: Kvargätare!

Det går som sagt jättebra! :)
Jag är inte heller så förtjust i konsistensen annars.
 
Sv: Kvargätare!

Jag brukar blanda ut min med mjölk, fil eller yoghurt.
Ha gärna i tinade eller färska bär, en halv banan och lite frön/nötter :d
 
Sv: Kvargätare!

Brukar också blanda; naturell kvarg eller när det ska vara lyxigt citronkesella med honungsyoghurt. M-u-m-s.
 
Sv: Kvargätare!

Typ kl

Hur blir det om man blandar det med mjölk? Går mjölken "in" i det liksom så det blir krämigt alltihop eller blir det blötare partier?
 
Sv: Kvargätare!

Okej :p
Då ska jag prova det senare och röra som en idiot och hoppas på att kunna äta det :p
Hur mycket mjölk/yoghurt ska man ha, finns det nåt på ett ungefär vad som blir lagom? Typ 50-50 eller nåt?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ TW om övervikt och känslor kring det. Jag ska på spa om två veckor med en möhippa och jag har sån ångest över det att jag vill gråta...
2
Svar
39
· Visningar
4 318
Hemmet Jag ska sälja mitt hus och min exman vill köpa det. Jag köpte ut honom från det vid vår skilsmässa för nästan ett år sedan. Jag köpte...
2
Svar
24
· Visningar
2 135
Senast: G-uldlock
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 031
Kropp & Själ Jag har insett att jag börjar se sleten ut. År av sömnbrist, anemi och värk i kroppen börjar ta ut sin rätt. Speciellt runt ögonen, jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 620
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundhantering
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp