Bukefalos 28 år!

Kvargätare!

Sparrisen123

Trådstartare
Kan man blanda kvarg och yoghurt för att det ska smaka lite mindre "tjockt" liksom? Eller är det konsistenser som inte går att blanda?

MVH överkänslig-för-konsistenser-utanför-komfortzonen, spydde nästan pga konsistensen av en sked kvarg...
 
Sv: Kvargätare!

Det går som sagt jättebra! :)
Jag är inte heller så förtjust i konsistensen annars.
 
Sv: Kvargätare!

Jag brukar blanda ut min med mjölk, fil eller yoghurt.
Ha gärna i tinade eller färska bär, en halv banan och lite frön/nötter :d
 
Sv: Kvargätare!

Brukar också blanda; naturell kvarg eller när det ska vara lyxigt citronkesella med honungsyoghurt. M-u-m-s.
 
Sv: Kvargätare!

Typ kl

Hur blir det om man blandar det med mjölk? Går mjölken "in" i det liksom så det blir krämigt alltihop eller blir det blötare partier?
 
Sv: Kvargätare!

Okej :p
Då ska jag prova det senare och röra som en idiot och hoppas på att kunna äta det :p
Hur mycket mjölk/yoghurt ska man ha, finns det nåt på ett ungefär vad som blir lagom? Typ 50-50 eller nåt?
 

Liknande trådar

Tjatter Bästa Termomuggen? Jag har en från Thermos som jag använt i tio år kanske, men efter nästan daglig andvändning tänker rjag nog en ny...
Svar
10
· Visningar
286
Senast: Mabuse
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Om allt går som jag vill kommer jag skaffa valp nästa år och planerar för fullt för vilken ras jag ska välja. Har idag en jaktgolden...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 183
Senast: hastflicka
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
504
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp