Bukefalos 28 år!

Kvartsurverk

Magiana

Trådstartare
Jag har en tanke om att göra en väggklocka, men blir inte riktigt klok på urverken. En del är Baklänges kvartsurverk. Va? Går de baklänges och varför då?

Sen så står det storlek på urverken, men när man ska lägga en i kundkorgen så finns det ett flertal varianter av dem. Det kan t.ex. stå 2-4 mm eller 5-7 mm. Vad är det för mått?
 
Fråga butiken?
Ja, jag får göra det. Dessvärre var det inte läge sent igår. Jag hade tänkt passa på att handla medan de hade 20% rabatt i helgen men nu köpte jag inget för jag hade för många frågor. Måttangivelserna på siffertavlorna var inte heller solklar.
 

Liknande trådar

Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 207
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag har problem. Det finns fyra saker jag avskyr när det gäller dasspapper 1. Papper som slutar existera när det blir blött så man...
2
Svar
34
· Visningar
1 838
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
11
· Visningar
2 364
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 968
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Agria Hundpromenad
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp